#67 Lato w mieście

Dzień dobry!:)

Im bliżej weekendu tym bardziej nie chcę, żeby on nadszedł.
Od piątku do poniedziałku w pracy, w tym sobota i niedziela na drugą zmianę.... Jupiiii
To będzie intensywny weekend...
Nie żebym narzekała na pracę. Lubię i wolę jak się coś dzieję. Szczerze to w sumie mi się wtedy najlepiej pracuje, ale lubię nastawić się na najgorsze niż na tak zwane "będzie dobrze". Jakoś wtedy człowiek mniej się stresuje:) Przynajmniej ja tak mam!:):)

Przechodząc do tematu:

Ostatnio zadałam sobie pytanie: za co kocham lato?
Odpowiedź jest prosta!
Lato kocham za polne kwiaty, za zwiewne sukienki, za ciepły letni deszcz, za poranną rosę i za wiele innych rzeczy, które tak naprawdę kojarzą mi się z wsią.
Szczerze nie przepadam za latem w mieście ale są w nim jednak miejsca gdzie można prawie poczuć klimat wsi... Zaznaczam, że PRAWIE można poczuć .

Mam takie swoje ulubione miejsce w Opolu gdzie chwilę mogę zapomnieć o zgiełku miasta.  Wyspa Bolko to moja oaza, ale nie ta tłoczna parkowa tylko ta nad Odrą (od strony parkingu ZOO). Uwielbiam spacerować brzegiem odry, rozłożyć sobie kocyk na trawie i leżeć patrząc w niebo.

Ostatnio wpadłam na pomysł zrobienia tam sesji zdjęciowej, która od dawna za mną chodziła.
Pomysł był taki:  kocyk, kosz piknikowe i kwiaty polne!
Zobaczcie efekty:









Sukienka i buty - Butoholiczki grupa stworzona dla kobiet
Koc - Leroy Merlin
Koszyk piknikowy - prezent mamy


Do następnego!:)

28 komentarzy:

  1. Jeju, ten koszyk i kwiaty! Jest letni klimacik :)
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, bardzo ładne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są urocze:) Ja też uwielbiam lato, niestety pogoda u mnie nie dopisuje póki co. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta sukienka i świetna sesja zdjęciowa :D Ja lato najbardziej lubię za ciepełko na zewnątrz :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj dawno nie było u nas takiego słonka :D Śliczna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygladasz i piękna sceneria ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham lato za te same rzeczy :) pięknie wyglądasz w tej kwiecistej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i cudowna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia, aż zachciało mi się pikniku ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki piknik to idealny wręcz sposób na reset po cąłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Your dress is so perfect for Summer,
    you look great in it.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) Ja też uwielbiam lato, nawet w mieście ;) W Bydgoszczy mamy piękny ogromny park miejski z ogrodem botanicznym, alpinarium, gdzie często jeździmy na pikniki :) A teraz w mieście nie koszą trawników i rosną sobie łąki z makami, chabrami i zbożami. Wygląda to super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka :) JA uwielbiam lato zrówno na wsi jak i w mieście. W lecie uwielbiam to, że mam zdecydowanie wiecej energii, dni są duższe i wiecej się chce. Słońce dziala na mnie jak pigułka szczęscia :) Uwielbiam te ciepłe letnie wieczory i wypady na plaże czy jeziorko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na taką sesję. Ślicznie wyglądasz i oczywiście narobiłaś mi ochoty na piknik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Same genialne zdjęcia, aż miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wczoraj to dopiero była pogoda:D 30 stopni w cieniu;p

    OdpowiedzUsuń
  17. O, ja też kocham lato, to moja ulubiona pora roku :) Lubię je za to, że można odpoczywać nad wodą, ja po prostu kocham kąpiele :) Wspaniałe zdjęcia w piknikowym akompaniamencie, zazdroszczę, fotografie naprawdę wspaniałe :) Sukienka jest po prostu urocza :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam tak samo:też lubię się nastawiać na najgorsze...
    Zazdroszczę trochę takiego miejsca
    Przepięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna zdjęcia! I muszę w końcu zaopatrzyć się w kosz piknikowy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne fotki :D Muszę w końcu kupić taki kosz :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger