#4 Jestem Jednorożcem

Hejka:)

W końcu nastało to co wszyscy wiedzieli, że prędzej czy później przyjdzie.
Nastała Jesień, ale nie taka piękna, złota tylko tą, którą zazwyczaj pamiętamy: zimną, ponurą i dołującą.
Dobra koniec niech chociaż u mnie będzie w miarę wesoło.
W tym poście przychodzę do Was z recenzją pewnej bardzo uroczej maski w płachcie.
Kupiłam ją w Biedronce za jakąś niecałą dyszkę i są w trzech wersja.Ja wybrałam opcje odmładzającą:)


Maseczka znajduje się w przeuroczym opakowaniu. Pięknie pachnie i jest dobrze nasączona. Po nałożeniu jej na buzie wygląda przeuroczo<3 Maseczka jednak nie odjęła mi lat ale bardzo dobrze nawilżyła i z regenerowała cerę. Jedyny mankament to, że ciężko ją rozłożyć. Trochę  trzeba się namęczyć.


Prawda, że fajnie wygląda ?
A Wy widziałyście te maseczki? Kupiłyście?

Do następnego:)

14 komentarzy:

  1. Wygląda znakomicie! Jeszcze nie widziałam tych maseczek, ale wyglądają słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę maseczkę, ale jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej masce ale bardzo mi się podoba 😍
    Jest urocza 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada niesamowicie urokliwie- uwielbiam maseczki w płachcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chce ją :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ale nie kupiłam. Ostatnio zawiodłam się na maseczkach w płachcie z biedronki :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. oh tak, jesień już nastała taka, jakiej serdecznie nienawidzę! :) świetna ta maska, poprawia podwójnie humor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna! Jeszcze się z taką nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczka świetnie się prezentuje :D Z chęcią kiedyś ją kupię ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam te maseczki w gazetce i miałam na nie ogromną ochotę ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Za sam wygląd kupiłabym tą maseczkę ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam ich, ale sa przecudne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger