#5 Za mniej niż 5 zł : Chwosty

Witam

Weekend, weekend i po weekendzie... Czas nie kiedy za szybko leci.
Co ciekawego robiliście w sobotę i niedziele? Mieliście wolne czy byliście w pracy bądź w szkole? Opowiadajcie:)

Znacie sklep aliexpress.com? Ja jestem wierną fanką tej stronki i nie było miesiąca, kiedy nic nie zamówiłam. ZAWSZE tam znajdę coś ciekawego, coś taniego, coś co nie koniecznie mi się przyda ale kosztuje trzy razy mniej niż u Nas w chińczyku. Tym razem znalazłam kolczyki:D
Moje drogie Panie, kolczyki, które zaraz ujrzycie kosztowały 1,78 zł za parę. Prawda, że cena śmieszna:D





Zakupy na Alie  mają swoje plusy i minusy. Zacznijmy od tych mniej przyjemnych. Po pierwsze największą wadą zamawiania właśnie z tej strony (ale myślę, że z innych, podobnych stron również tak jest) to długi okres wyczekiwania. Czasami dłuży się to, zapominamy, a potem pieniążki przepadają. No niestety tego się nie przeskoczy

Drugi minus to niezgodność towaru ze zdjęciem. No niestety zdarza się, że na zdjęciu mamy pięknie przedstawiony produkt, a przychodzi coś podobnego. Mi się również zdarzyło np. z tymi kolczykami.
Pewnie gdzieś jest napisana długość kolczyka, pewnie są również inne informacje zawarte. Ja jednak zobaczyłam zdjęcie i chciałam takie jak na zdjęciu. Więc jak przyszły poczułam lekkie rozczarowanie.

Pomyślicie sobie, że mogę założyć spór, że odzyskam kasę bo jest nie zgodność . Wiecie co, mam takie prawo ale po co? Za te moje 1,78 ktoś kto te kolczyki zrobił będzie miał wypłatę, jak będę chciała sprzedam je za drugie tyle.  Podziwiam ludzi, którzy chcą w takie coś bawić:)


Takie miały przyjść.

To skoro już minusy mamy za sobą to czas na plusy.
Zakupy na aliexpres są nie zwykle bezpieczne. Jeśli coś długo nie przychodzi, bądź zamawialiśmy więcej sztuk, a przyszło mniej albo jest niezgodne z tym co zamówiliśmy ZAWSZE możemy założyć spór. Trzeba jednak pamiętać, że spór możemy założyć w odpowiednim czasie. Ja zawsze zakładam przed końcem zamówienia. Gdy już servis Alie napisze mi, że jeśli do tego czasu (tu jest podana data) nie dojdzie zamówienie proszą o kontakt. Ja zawsze piszę wtedy tydzień przed tą datą. Jeśli zapomnicie to uznaje się, że towar dotarł, a Wy zapomnieliście tylko zatwierdzić, że towar dotarł.


Kolejnym plusem jest to, że jest darmowa wysyłka, ale uwaga nie przy wszystkich aukcjach.
Trzeba uważać bo pozornie tania rzecz wyjdzie drożej niż rzeczywiście będzie.


Nie wiem jak jest na innych stronach ale na Aliexpress jeśli nam się jakaś rzecz spodobała, a sprzedawca przypadł do gusty to możemy przejść na jego stoisko i zobaczyć co tam ciekawego jeszcze ma:)

Koniec o aliexpress czas się wypowiedzieć ciut o ów kolczykach.
Jak już wcześniej pisałam, oczekiwałam czegoś innego, może lepszego ale z drugiej strony za nie całe 2 zł to kolczyki są naprawdę fajne! U Nas by kosztowały co najmniej 5,99

Najbardziej przypadły mi do gustu szare i czerwone. Czarne pewnie  będą leżeć albo je przerobię.
Chyba, że koś chce to odsprzedam :D

Tu macie Link do KOLCZYKÓW jakby ktoś chciał zamówić:)



Pamiętacie jak zostałam ZOŁZĄ?
Mam dla Was super rabacik!  Przy zakupach za minimum 100 zł, możecie otrzymać skarpetki GRATIS! Wystarczy wpisać kod : SKARPETKI_096 Udanych zakupów:)

9 komentarzy:

  1. No niestety zakupy na Aliexpress to spore ryzyko - znam ten ból mi kiedyś przysłali zniszczone buty 😲
    Jednak z reguły nie miałam nigdy większych problemów, zawsze wszystko było ok ,choć w przypadku ubrań i butów kolejnym minusem jest rozmiarówka 😮
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mi się podobały takie kolczyki :) Czarne wyglądają świetnie. W dodatku cena zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czerwone są piękne! Ja lubię kupować na Aliexpress biżuterię i case'y na telefon, jak coś nie przyjdzie to zawsze można zgłosić o zwrot pieniędzy i oddają od ręki, więc ryzyko w sumie zerowe :)

    www.spiked-soul.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak za niecałe 2zł, to naprawdę nie są złe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi weekendy strasznie szybko lecą tak jak pozostałe dni. A spędzam je głównie na opiece nad córką :)

    Co do Alie to raz tam zamawiałam ale wiem, że czasami można kupić perełki za grosze. Jednak trzeba uważać i liczyć się z tym, że nie zawsze może być coś zgodnego z opisem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż trudno uwierzyć, że są za taką kwotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear ! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me ?
    I will be happy.
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger