#6 Madziooszek Maluje vol 1

Witam!

No i już mamy listopad! Jak ten czas szybko leci!
Ten miesiąc rozpoczął się dla mnie zmianami. Zmieniłam stanowisko pracy i musiałam się z tym ogarnąć. Teraz już jest dobrze.

Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem. Tak dla odmiany.
Zapraszam Was przy okazji na mój profil na Instagramie gdzie znajdziecie więcej moich makijaży:
INSTAGRAM MADZIOOSZEK_MALUJE
Jeśli chcecie możemy się wymienić obserwacjami tylko dajcie mi znać w DM, że jesteście z bloga:D







Brwi: Pomade Eyebrown - Wibo
Cienie do powiek: Maxineczka Beauty Legacy - Revolution
Eyeliner i tusz do rzęs: Eveline
Podkład: Eveline + Maybelline
Konturowanie : Pro Conture Palette - Wibo
Usta: OH! My Lips - Eveline

Jak Wam się podoba?
Dajcie znać w komentarzach:*

Do następnego!



13 komentarzy:

  1. Makijaż oka to moje postanowienie noworoczne :)!
    wtrybieoffline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za piękny kolorek na ustach! :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten make up,z pewnością wiele osób się nim zainspiruje,bo akurat Sylwester a on jest idealny na taką okazję ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl i kolorystyka, ale widać staranność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż ładny chociaż ja jeżeli chodzi o mnie samą to wolę u siebie brązy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż, chociaż zupełnie nie moje kolory - Tobie pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor szminki jest zacny :) Idealne matowe wykończenie:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważny! ostatnio też lubię nosić takie kolorki na powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger