#10 Eyeshadows

Witam Kochani:)

Co tam u Was słychać?
Mnie powoli coś rozkłada i mam nadzieje, że mimo wszystko nie wyląduję w łóżku.
W tym poście chciałabym pokazać Wam dwie palety cieni do powiek, które ostatnio nabyłam.

Pierwszą paletę cieni do powiek, kupiłam przed świętami w Rossmannie. Zaciekawiło mnie jej opakowanie. Znajdziemy na nim trójwymiarowego leniwca:D TUTAJ możecie zobaczyć filmik jak to wygląda uroczo. Oprócz opakowania spodobały mi się kolory. Idealnie będą nadawać się do makijażu dziennego jak i wieczorowego. Mają dobrą pigmentacje ale mogła być ciut lepsza. Dobrze się nimi pracuje i nie osypują się. Ja jestem bardzo zadowolona.
Nie wiem czy jeszcze ją znajdziecie bo wydaje mi się, że to była jednorazowa akcja z kosmetykami z leniwcem i jak coś to już będą pojedyncze egzemplarze.




I jak się Wam podoba?

Drugą paletę cieni do powiek kupiłam w Biedronce i jest to paleta marki FREEDOM Jeweles and Riches Collection. Posiada ona 32 cienie z dużą przewagą odcieni brązów. Pigmentacja cieni jest lepsza od "leniwcowej"paletki. Jedno co mi w niej przeszkadza to, że matowe cienie mają delikatnie satynowe wykończenie. Szkoda bo ja makijaż zaczynam o zmatowienia oka ale nie jest to aż tak uciążliwe. Bardzo ładnie się nią pracuję. Jak dla paletka jest bardzo zacna jak za 25zł.



Podsumowując palety to muszę powiedzieć, że jak na ich cenę (obie około 30 zł) to bardzo fajne paletki. Na pewno zrobię nimi piękne makijaże. Jeżeli jeszcze są dostępne to jak najbardziej śmiało możecie kupić. Polecam

Do następnego

12 komentarzy:

  1. Skoro są dobre jak na swoją cenę, chyba się skuszę 😉 Póki co mam w planach zakup Czekoladki od Revolution.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne cienie, podobnych kolorów używam na codzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie moją uwagę przyciągnęła druga paletka :D Posiada piękne kolorki ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory☺
    Musze poszukać tych paletek ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety kolory piękne ale pigmentacja jest średnia bo miałam kilka cieni tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na paletkę freedom od jakiegoś czasu już nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne paletki, kolorki cudne, a ta "leniwcowa" jest przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne te paletki ;) Śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam juz bardzo dużo palet i szczerze ubolewam, że ich teraz nie mam kiedy użyć. Paletka z leniwcem zachwyciła mnie grafiką :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger