#9 Pixi Beauty

Hejka

Kto z Was zna markę "Pixi Beauty"?
Przyznam się Wam, że ja jakiś rok temu, no może do półtora roku temu, nie wiedziałam o tej firmie kompletnie nic. Gdy pierwszy raz zobaczyłam u dziewczyn na Instagramie piękne boxy z pomadkami, to się zakochałam.
Zazdrością patrzyłam jak dziewczyny dostają kolejne cudowne paczki i czytałam każdą opinię bo byłam bardzo ciekawa jak się produkty sprawdzają. Zwłaszcza bardzo zainteresował mnie Glow Tonic.
Teraz mam go okazję przetestować:D
W środę dotarła do mnie paczka od Pixi Beauty.
Nawet nie wiecie jaka byłam podekscytowana. Siedziałam dosłownie jak na szpilkach, wyczekując kuriera.  Nie mogłam się doczekać!


W paczce znalazłam trzy różne toniki o pojemności 100ml. Używane razem mają Nam pomóc ukoić skórę.



  • Glow Tonic - oryginalny tonik PIXI Beauty, który zdobył największą popularność. Tonik zawiera formułę z 5% glikolu, która ma za zadnie delikatnie złuszczyć Nam skórę, by stała sie gładsza, rozjaśniona, a aloes ma Nas ukoić i nawilżyć. Nie zawiera alkoholu.
  • Retinol Tonic - to silnie działający tonik.Stopniowo uwalniany retinol pomaga odmłodzić Naszą skórę, a przeciwutleniacze i składniki roślinne mają za zadanie odbudować cerę. 
  • Rose Tonic - bogaty w substancje tonik, który wyrównuje pH skóry, zmniejsza zaczerwienia i łagodzi podrażnienia. Jest wzbogacony różą i kwiatem czarnego bzu dzięki temu działa również nawilżająco.





Gdy już przetestuję te cudowności to podzielę się z Wami opinią. Mam nadzieję, że u mnie się bardzo dobrze sprawdzą.
A Wy znacie te toniki? Czy macie o nich jakieś zdanie? Czekam na Wasze komentarze.
Do następnego:*

21 komentarzy:

  1. Nie znam tych toników, ale czekam na Twoją opinię o nich 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam złuszczający tonik, używam od ponad miesiąca i widzę super efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy tomików tej firmy ,wyglądają bardzo fajnie. Ciekawe jak się sprawdza ,czekam na opinie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie dawno nie znałam w ogóle tej marki , ale ostatnio jest tak dużo tych toników na IG że chyba aż sama przetestuje , bo jestem mega ich ciekawa ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale wygląda mega zachęcająco ::)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem niedawno usłyszałam o tych Tonikach-na Instagramie ☺
    Jeszcze ich nie testowałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam owej marki:) cały IG jest nimi zasypany ostatnio:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej marki, bardzo ciekawe produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love it PIXI is a great brand! Thanks for share this amazing beauty box
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą, ale trzeba przyznać, że posiadają bardzo ciekawe produkty :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Totalnie nie znam ale widziałam że dziewczyny pokazywały te produkty na Insta ::)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś, kiedyś obiło mi się o uszy, ale jakoś nigdy nie zagłębiałam się w temat tej marki. Jednak te toniki wyglądają bardzo zachęcająco i aż chce się je kupić. Kto wie może się skuszę.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość paczuszki jest świetna, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą kosmetyki Pixi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tej marce i tonikach, ale nie miałam okazji ich stosować :) Chętnie przeczytam recenzję

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie zaczęłam używać tej "pomarańczowej" wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zaczęła się Twoja współpraca? Oznaczalas ich na zdjęciach czy sami Cię odnaleźli? Pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej a jak dostac te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger