#22 Musztardowa sukienka!

Witam!

No i mamy czerwiec, a wraz z nim przepiękną pogodę. Ja się ogromnie cieszę bo w końcu mogę w skoczyć w letnie sukienki. Maj niestety za bardzo nie pozwalałam Nam na to.
Maj w ogóle był zwariowanym miesiącem ale o tym w następnym poście!:)

 W dzisiejszy poście pokaże Wam sukienkę, w której zakochałam się od razu gdy ją zobaczyłam!
Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta! Zawiera wszystko co kocham. Plisy, kolor musztardowy oraz długość MIDI!







Do sukienki dobrałam buty o podobnym kolorze ale z ciekawym obcasem, który jest słupkiem i jest w panterkę.


Sukienka niestety nie wiem skąd jest bo dostałam ją od siostry, buty natomiast są z tej grupy na Facebook'u --> Klik TUTAJ. 
Kolczyki - Stradivarius
Okulary - Biedronka 😝
Do następnego:*

7 komentarzy:

  1. Piękna sukienka! Ostatnio przekonuję się powoli do innych barw niż chabrowy. Szkoda że nie znasz źródła pochodzenia sukienki, bo chyba bym poszła i zamierzyła a może nawet i kupiła:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zakochałam się w butach 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest śliczna. Podoba mi się zarówno fason jak i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest idealna! Ma niesamowicie kobiecy krój - bardzo takie lubię. I ten kolor - hit!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji ☺
    Bardzo fajne buty ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger