#24 #MYCHOICEWIBO czyli paletka Zmalowana

Witam

Czerwiec dobiega końca i nawet nie wiem kiedy to zleciało.
Jakie plany macie na lipiec? Ja w lipcu mam trochę pracy i mam nadzieje, że znajdę czas by tutaj zajrzeć.

W dzisiejszy poście chciałam Wam pokazać paletkę, która mnie na początku zachwyciła ale teraz w sumie leży.
Mowa tu o paletce #MYCHOICEWIBO Marta Parciak Zmalowana od Wibo.


 Paletkę kupiłam na promocji w Rossmannie -55%. W cenie regularnej kosztuje ona ok. 44 zł. Zawiera ona trzy podwójne cenie i rozświetlacz.  Paletka jest wymienna i jeśli jakiś kolor Wam się skończy możecie spokojnie dokupić.


SHIMMER - 1GOLDEN CREAM


DUO EYESHADOW - 2 INDIGO BUNTING



DUO EYESHADOW - 4 HIGH RISK


DUO EYESHADOW - 3 FLAME

Tak jak pisałam na początku tego posta, paletka mnie początkowo zachwyciła. Ciekawe kolory, ładna pigmentacja, no po prostu cud miód i malina. Dlaczego teraz leży? Trzy razy miałam podejście do tej paletki i za każdym razem się denerwowałam i zmazywałam zaczęty makijaż.  Nie wiem czy ja nie umiem z nią pracować czy z nią coś jest nie tak. Na razie nie skreślam jej i jeszcze raz spróbuję zrobić makijaż za jej pomocą.
Jestem ciekawa co Wy sądzicie o tej paletce.
Dajcie koniecznie znać w komentarzach.
Buźka:*

12 komentarzy:

  1. JA z malowaniem sie cieniami też mam zawsze problem :D kolory z platki to jednak nie są moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie słyszałam opinie, że te paletki są po prostu słabe.. I to nie Twoja wina.

    OdpowiedzUsuń
  3. W paletce najbardziej spodobał mi się kolor niebieski :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś ta paletka nie przekonała mnie do siebie - ma totalnie nie moje kolory. Ja wolę coś bezpieczniejszego a nie takie zywe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas mnie intryguje ta paleta. Czytałam wiele recenzji i wiele z nich to achy i ochy. Widziałam też sporo filmików 'w akcji' i w ogóle mi się nie podobały. Nie wiem czy to wina partii, czy w ramach promocji wysyłają lepsze...

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zdecydowanie wygrywają nudziaki, więc z takimi kolorkami też miałabym problem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Różne opinie słyszałam na jej temat. Mnie osobiście ona jakoś nie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze (chyba) nic marki Wibo ☺
    Kolory z tej paletki ,ładne ale nie dla mnie
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. such an amazing post dear :) like it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. awesome article..
    thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger