# 194 Classic

 Hejka!

Witam Was w listopadzie! Nie wiem jak Wy ale ja jakoś cieszę się, że on przyszedł. Może dlatego, że czekam na święta??? A może dlatego, że październik był trochę męczącym miesiącem jak dla mnie.



Jak czytacie mojego bloga od dawna, a przynajmniej od wakacji, to wiecie, że ostatnio moje stylizacje są tworzone na podstawie ubrań z Shein. Od razu mówię, że nie mam z tym... hmm... sklepem... aplikacją, zwał jak zwał, współpracy! A szkoda! Nie mniej jednak,  pokochałam ten serwis zakupowy za to, że w nie drogi sposób mogę stworzyć fajne stylówki! 


Powiem więcej, od kiedy zamawiam ciuchy na Shein nie zdarzyło mi się, że to co na zdjęciu inaczej wygląda w rzeczywistości!  Inaczej było w przypadku Aliexpress, bo na kilka rzeczy ubraniowych, dwie mi się trafiły dobre! Do innych miałam kilka wątpliwości. Spokojnie... nie odkochałam od Alie, dalej tam zamawiam.

Podoba mi się też, że na przesyłki z Shein czekam dwa tygodnie, a nawet czasem krócej. No i paczki się nie gubią. Co do jakości to bywa różnie, aczkolwiek nie jest źle. Z wielu rzeczy jestem naprawdę zadowolona, a z kilku mniej.


Płaszcz i koszula - Sinsay

Czapka, gorset i legginsy - Shein

Buty - dno szafy.


A Wy zamawiacie z takich stron jak Shein, Aliexpress czy Shopee ? A może znacie inne, podobne strony internetowe i polecacie?


Jak Wam się podoba stylizacja?

Do następnego!

16 komentarzy:

  1. Ja raz zamawiałam sukienkę z Shein, i mi nie przyszła.
    Kolejny raz nie będę ryzykować, jeśli już zamawiam coś z Chin, to tylko Aliexpress (też miałam niefajną przygodę z nimi, przysłali mi buty „rozwalone” i ledwo przyjęli reklamacje...)
    Świetna jest ta stylówka- sama bym się tak ubrała :)
    Fajnie to wszystko połączyłaś, a ten pasek do koszuli- wow ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamawiam ubran przez Internet. Muszę przymierzyć przed kupnem. Inne produkty przez Aliexpres.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jedną sukienkę z AliExpress, ale tylko jedną. Zdecydowanie jakoś wolę z polskich sklepów zamawiać :)

    Super stylizacja, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda ta koszula z tym gorsetem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very good style I love the boots

    OdpowiedzUsuń
  6. Heja! Ja ogólnie ubrania najczęściej kupuję na lumpeksie lub na vinted. Można tam wynaleźć super perełki. Dodatki i jakies "duperele" zamawiałam na Ali, ale to tyle..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zawsze czekam na listopad - bo wtedy moje urodziny haha, Zamawiam dużo przez internet. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na shein zamawiałam dwa razy, ale połowę ciuchów odsyłałam bo kiepska jakość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Shein to nieetyczna firma i nie zamawiam z niej. Najczęściej ubrania biorę z lumpa, ale generalnie rzadko coś kupuję. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jest mega ♥ I do tego piekna pogoda :)
    Niektore ciuchy z Shein sa na prawde dobrej jakosci, ale przewaznie typowa chinszczyzna... Jednak trzeba dodac, ze ciuchy sa ladne, mam duzo pizam od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Shein mam jedną sukienkę i to w sumie tyle. Na chińskich stronkach zawsze warto czytać opis i opinie innych użytkowników. Wtedy większa szansa na udane zakupy, choć widzę, że problemu z tym nie masz :) Zwłaszcza, że to nie Twoje pierwsze zakupy z tego typu sklepami ;)
    Na Shopee kupiłam w tym roku sztuczny bluszcz i światełka z zagranicznych sklepów. A tak to kilka jedzeniowych rzeczy od polskich dystrybutorów :) Raczej ubrań nie lubię kupować z takich stron.
    Świetnie wyglądasz w tym zestawieniu, gorset zdecydowanie robi robotę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasyka jest najlepsza. Wygląda świetnie w tym zestawieniu! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger