#19 Cosual Style

Witam

Ten miesiąc zdecydowanie jest dla mnie zwariowany. Trochę mało czasu było na bloga ale już wszystko zaraz nadrobię:) Dajcie mi kilka dni:D

Ostatnio przeglądałam stare zdjęcia z mojego poprzedniego bloga i przypomniałam sobie, że był on bardziej lifestyl'owy  i modowy. Pojawiało się wiele stylizacji, wpisów z podróży czy ze spacerów. Były też recenzje i to nie tylko kosmetyczne. Trochę za tęskniłam za takim stylem i mam ochotę to wprowadzić z powrotem:).

I jak pomyślałam tak też zrobię więc dzisiaj pierwsza stylizacja na moim blogu!:)
Wybaczcie jakość zdjęć ale były na szybko robione.:)






Marynarka : Pepco
Koszula : Sinsay
Spodnie : Butoholiczki
Torebka : Pepco
Buty : Butoholiczki


Jak Wam się podoba mój  pomysł z nowym stylem?  Więcej różnorodnych postów czy tylko kosmetyczne?
Dajcie znać w komentarzach:)
Do następnego:*

10 komentarzy:

  1. Mega podoba mi się ta stylizacja! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz, ale nie dla mnie ten tym spodni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia kochana w tworzeniu nowych postów! :)
    Look ma w sobie to "coś"
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zestawienie :) lubie takie spodnie i sama mam podobne,
    pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny zestaw 😀
    Koszula mi się najbardziej podoba😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, this looks amazing!!
    Beautiful photos ♥
    Hugs from Germany!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz! Wszystko pięknie dopasowałaś. <3 Widziałam te torebki w Pepco ale nie brałam, bo mam już taką czarną z tarczą zegara z jakiegoś chińskiego sklepu. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, torebka mi się strasznie podoba :D
    Ładny blog, obserwuję ;)
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger