# 165 Local Nature by Avon Collections

 Witam!

Komu jeszcze sałateczki warzywnej? 

Jak Wam święta minęły, bo mi jakoś tak nerwowo. Kompletnie nie miałam humoru świątecznego. Strasznie mi przeszkadzały, że święta były. Pokrzyżowały mi tym sposobem kilka planów na ten weekend.

Ostatnio pokazywałam Wam moje zamówienie od Avon i w tym poście chciałabym Wam pokazać z bliska produkt, który mnie najbardziej zachwycił!

O czym mowa?

Mowa oczywiście o wodzie perfumowanej Local Nature by Avon Collections.


Jak już wspomniałam w tym poście ( KLIK ) jest to dla mnie totalna nowość! Nigdy wcześniej nie widziałam ich w katalogu więc byłam bardzo ich ciekawa!

Local Nature to trzy warianty zapachowe:

1. Jaśmin - główne nuty zapachowe: jaśmin, sezam, drzewo sandałowe.

2. Migdał - główne nuty zapachowe: gruszka, mleko migdałowe, wanilia.

3.  Lawenda - główne nuty zapachowe: lawenda, róża i żywicza balsamiczna 

Ja mam oczywiście wersję z lawendą:)


Ja się osobiście zakochałam w tym zapachu! Gdy po raz pierwszy psiknęłam się tą wodą perfumowaną to od razu na myśl mi przyszła łąka pełną kwiatów, biała sukienka, rosa na trawie i letni ciepły poranek. Zapach idealny na lato! Delikatny, kwiatowy i bardzo świeży! 

Po czasie gdy już perfumy wietrzeją, zapachem przypominają mi dziecięce malowidła do twarzy! Nie jest to jednak taki chamski zapach. Jest on bardzo przyjemny! Ja zdecydowanie bardzo go polecam. 


Chcecie zamówić tą wodę perfumowaną trochę taniej? Zachęcam do zastania konsultantką AVON !  To naprawdę nic nie kosztuję i nie ma tam żadnych haczyków! Wystarczy zarejestrować się na stronie: > ZOSTAŃ KONSULTANTKĄ AVON<  i już! Założenie konta nie zobowiązuje Was do zamawiania co katalog! Składacie zamówienie tylko wtedy kiedy chcecie! Możecie również na tym trochę zarobić. Koleżanki, znajomi, ciotki , kuzynki czy Pani od matmy zamawiają po cenach katalogowych, a Wy zamawiacie po swoich cenach! Zawszę parę groszy się przyda na nową mascarę :D  Polecam!

Jeśli Was zainteresowałam to się cieszę! Jeśli chcecie to zachęcam Was do rejestracji! 

Buziaki


15 komentarzy:

  1. nie znam tych perfum. Generalnie ostatnio ograniczam zakup nowych zapachów xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh very nice darling
    thanks for share your experience

    OdpowiedzUsuń
  3. Avon zawsze miał fajne zapachy :)
    Ja też niestety, niezbyt miło będę wspominać tegoroczną Wielkanoc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do perfum nie mam totalnie wyobraźni o.o Ja tylko na żywo potrafię je ocenić :D
    Troszkę spóźnione, ale Wesołych Świąt! Mam nadzieję, że miło spędziłaś te Święta :)
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostanie konsultantką AVON to niegłupi pomysł ale nie w moim przypadku, bo jestem zamknięta w domu.

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów :)
    https://jenoviadzemson-malarstwo.blogspot.com/2022/04/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Oszczędzam i nie kupuję nowych zapachów. Muszę zużyć to co mam 😜

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie testowałam jeszcze tych perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ich jeszcze okazji wypróbować, ale wpisuję na pewno je zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zapachy z Avonu i choć mam niezłą kolekcję, tego akurat nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Siostra jest konsultantką to na pewno mi zamówi na teścik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa zapachu tej wody perfumowanej :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. wieki nie miałam zapachu z z avonu, więc tego też nie kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger