# 162 Zamówienie z Aliexpress!

 Witam!

Kwiecień! 

Ostatnio przypomniało mi się, jak rok temu pracowałam... Jak zamknęli markety budowlane... Jak stało się w bramie budowlanej. Jak w totalnym przeciągu obsługiwaliśmy klientów, którzy mieli pretensje, że muszą stać na dworze w kolejkach mimo złej pogody... Nie ważne, że po mimo tego, że sklep powinien być ZAMKNIĘTY, to i tak mogli zrobić zakupy, tylko musieli uzbroić się w cierpliwość. 

Wydaje mi się, że ludziom brakuje pokory. Nie doceniają tego co mają... a to co teraz mają, może obrócić się w gruzy w jednej chwili! Wystarczy jeden taki co Ukrainę zaatakował! 

Ehhhh szkoda gadać...

Dobra  koniec marudzenia, czas na temat postu! Czas na coś bardziej przyjemniejszego!



Tak Kochani czas na zamówienie z Aliexpress:) Powiem Wam, że moje ostatnie zamówienie bardzo mnie zachwyciło! Wszystko przyszło bardzo szybko (2-3 tygodni dokładnie nie pamiętam) i w jednej paczce zbiorczej i do paczkomatu! Ostatnio uwielbiam tą formę odbioru, bo wiem, że przyszło! Mam nie miłe wspomnienia z Pocztą Polską, bo się zdarzało, że na poczcie było, a awizo nie było.

Także zapraszam!


1. Zestaw bransoletek.

Ten zestaw bransoletek to trochę mały minus całego zamówienia, bo są na mnie za duże.  Bardzo szkoda, bo już widziałam je w pięknych stylizacjach!  Cały komplet kosztował mnie UWAGA aż nie całe 13 zł!  Bransoletki prezentują się cudownie i jeśli macie ochotę je zamówić to polecam! No chyba, że macie taką rękę jak ja: bardzo chudą.  Macie linka do nich: KLIK


2. Boho kolczyki.

To najcudowniejsze kolczyki jakie zamówiłam na Aliexpress! Już widzę te stylizacje w tych kolczykach! Są świetnie wykonane i cudownie lekkie. Nie uczuliły mnie! Zdecydowanie polecam!
Zapłaciłam za te kolczyki ok 8 zł, a link macie tutaj - KLIK




3. Gąbeczki do makijażu.

To jest moje drugie zamówienie tych gąbeczek! Pełną recenzję na temat tych gąbeczek możecie przeczytać TUTAJ !


4. Kryształki

To moje drugie opakowanie, które zamówiłam, bo pierwsze zgubiła,  Oczywiście jak to bywa ze zgubionymi rzeczami, odnajdują się jak już nie są potrzebne. Moje pierwsze opakowanie znalazło się jak przyszło to drugie! Cóż mogę powiedzieć o kryształkach?  Kryształki jak kryształki, w opakowaniu mam kilka wielkości i kosztowały ok. 5 zł za opakowanie, a z przesyłką jakieś 7 zł ( ostatnio wolę zamawiać z dopłatą przesyłkową) . Ja kryształki zamówiłam pod makijaże, ale spokojnie nadadzą się do paznokci! Link do kryształków macie TUTAJ


4. Rzęsy

Dla mnie numerem jeden w zamówieniach z Ali to są sztuczne rzęsy. W drogerii praktycznie w ogóle nie kupuję no chyba, że potrzebują jakieś delikatne, a takich w swojej kolekcji nie mam. Te, które teraz zamówiłam urzekły mnie różnorodnością. Jakość w dotyku bardzo fajna, ale jeszcze nie wiem jak będą się nosić na oku. Cały komplet ( 20 par) kosztował mnie  19 zł plus jakieś 3 zł za przesyłkę. Myślę, że warto!
Link łapcie tutaj : KLIK

Jak Wam się podoba moje ostatnie zdobycze na Ali?
Co ostatnio Wy zamówiliście?

Do następnego!

18 komentarzy:

  1. ale super rzeczy! podoba mi się wszystko:) PS. a jak z cłem? Płaciłaś cło? Bo mnie to powstrzymuje ostatnio przed zakupami na tej stronie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne bransoletki :) Nie zamawiałam dawno nic z Ali. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiałam tych pretensji do sprzedawców: to ich wina że są limity?!
    Fajne zamówionko:)
    Też lubię na Aliexpress zamawiać rzęsy, gąbeczki do makijażu :)
    Identyczne kolczyki tam widziałam, nawet miałam je zamówić, ale zdecydowałam się na inne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te boho kolczyki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te wieczne kłótnie z klientami o limity. Jakby to zależało od sprzedawców. Też nie raz musiałam tego wysłuchiwać. Tyle, że w sklepie zoologicznym ;) Szkoda, że jedno szaleństwo wpadliśmy teraz w drugie... Mam nadzieję, że w końcu przyjdzie ten dobry czas. Dla całego świata.
    To prawda, że z Pocztą Polską bywa różnie... Fajnie, że jest opcja zamówienia do paczkomatu.
    Rzeczywiście bransoletki robią niesamowite wrażenie! Szkoda, że okazały się za duże :(
    Nie przepadam zbytnio za stylem boho, ale kolczyki prezentują się obłędnie :)
    Ooo kryształki teraz zrobiły się bardzo modne. Osobiście czasami dodaje małe gwiazdki jak chodzę na koncerty, ale chętnie pokusiłabym się również na takowe kryształki.
    Słyszałam nie raz bardzo dobre opinie o sztucznych rzęsach z Ali :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzęsy to zdecydowanie dobry zakup, podobają mi się również kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak dużo rzeczy z Aliexprress przepadło na poczcie, że dałam sobie spokój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo, ale zakładałam spór ma Ali i dostaje zwrot hajsu. Czasem przychodziły rzeczy po oddaniu kasy.

      Usuń
  8. Oh very good eyelashes
    Lovelies bracelets

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nic nigdy nie zamawiałam z Alliexpress:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się przyznać, że jeszcze nigdy nie zamawiałam z Ali, jakoś nie mogę się przemóc :D Biżuteria bardzo mi się podoba w szczególności te bransoletki z muszelkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger