#146 Gąbeczki do makijażu z Aliexpress

 Hejka! 

Niedawno pokazywałam Wam moje zamówienia z Aliexpress. W tym poście chciałabym przedstawić szerszą opinię na temat jednego zamówienia! 

 O jakie zamówienie chodzi? 

Dokładnie chodzi o gąbeczki do makijażu ,bo uważam, że są godne większego słowa!

Na Aliexpress zamawiałam gąbeczki już nie raz i szczerze nigdy nie trafiłam na takie, które mi odpowiadały. 

Najczęściej trafiałam na takie mini gąbeczki, bo przecież po co czytać ze zrozumieniem opis aukcji, ale też nierzadko na twarde gąbki, które albo nie rosły od wody albo urosły, ale i tak były twarde.. Przestałam zamawiać.... aż do czasu gdy  trafiłam na te gąbeczki!

Czym mnie skusiły? Przede wszystkim opiniami. Było bardzo dużo pozytywnych recenzji i zdjęć tych gąbeczek.  Kolejną rzeczą było to, że aukcja dotyczyła czterech gąbeczek o różnych kształtach za jedyne 10 zł z przesyłką.  Normalnie to ja jedną kupuję za tą cenę! 

A jak z jakością tych gąbeczek?


Jak widać na  załączonym zdjęciu, gąbeczki bardzo ładnie rosną po zamoczeniu. Dodatkowo są bardzo mięciutkie, nie pochłaniają dużo produktu i świetnie się nimi pracuje. Dla mnie są aktualnie numerem jeden jeśli chodzi o gąbeczki! 

Jeśli chodzi o kształty gąbeczek to mam trzy rodzaje : zwykle jajo, dwa razy jajo ze ściętą "dupką" i trzecie jajo ze ściętym bokiem.






Jeżeli Wy tak jak ja nie możecie znaleźć idealnych gąbeczek do makijażu to ja śmiało Wam je polecam! Cena + jakość = zadowolenie! Najważniejsze : gąbeczki jak na zamówienie z ali przyszły bardzo szybko! Zamawiałam 13 listopada, a 2 grudnia mogłam już je odebrać z paczkomatu! 

Także bardzo mocno polecam i tutaj macie linka KLIK

Do następnego!




17 komentarzy:

  1. Super wyglądają. Ja raz zamawiałąm właśnie z aliexpress ale niestety mimo namoczenia w wodzie nie zwiększały swojej objętości i były strasznie twarde :(
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam mnóstwo gąbeczek z ALI różnych firm:) i wszystkie lubię xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Gąbki tego typu są super a na aliexpresie można sporo ciekawych rzeczy trafić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za gąbeczkami, ale jeśli będę potrzebować ich kiedyś to zapamiętam, że na Ali są fajne :)
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very cute sponges~ I really like this set

    OdpowiedzUsuń
  6. Na aliekspress można znaleźć tanie perełki ale trzeba dokładnie czytać opisy i najlepiej patrzeć właśnie na recenzje :). Gąbeczki zapamiętam, może kiedyś się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dawna zamawiam gąbeczki na Ali- zwykle jestem z nich zadowolona (chyba raz tylko mi się trafiła taka, która po zmoczeniu, dalej była za twarda )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dlatego nie zamawiam z alli, ale super, że w końcu trafiłaś na porządne gąbki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, właśnie muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię nakładać podkład właśnie gąbeczkami. Kupuję i lubię gąbeczki z Ali. Póki co udało mi się znaleźć takie, które mi całkowicie odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne te gąbeczki i super, że tak szybko przyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe gdybym nie miała zapasów to bym się skusiła 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam gabeczek z Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne gąbeczki, a z Ali lubię zamawiać :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilk gąbek z ali i mi również bardzo przypadły do gustu :) Z pewnością jeszcze będę tam zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger