# 148 Kowbojski styl.

Witam!

Nieźle zaczęłam ten rok! Kolejny post, kolejna stylizacja i oby tak dalej ! Do swoich skromnych postanowień dopisałam kolejny punkt:

  • nie chcę odkładać wszystkiego na tak zwane "jutro" - u mnie to jest problem numer jeden! Przykładowo choinkę rozbierałam kilka dni, zamiast wziąć się w garść, poświęcić 30 minut i ją rozebrać.... Po co? Przecież jutro też jest dzień, już jest późno i takie inne podobne wymówki. Chcę z tym skończyć! 
Trzymajcie kciuki za te postanowienie, bo ono też się tyczy bloga! 

Dobra czas przejść już do tematu posta, a w nim jak już wcześniej napisałam: stylizacja!


Cóż mogę powiedzieć o tej stylizacji? Raczej historii z tego nie będzie... Ot szykowałam się imprezę urodzinową (domówkę). Podstawą tej stylizacji jest golf z Pepco i spodnie z dna szafy XD Żeby było efektywnie dodałam katanę z dżetami, czarne długie kozaki i kapelusz, który ostatnio bardzo polubiłam!


  • Golf - Pepco
  • Spodnie - z dna szafy
  • Buty -  nie istniejący obuwniczy
  • kurtka - odkupiona od koleżanki
  • kapelusz - butoholiczki





Nie wiem jak Wam, ale bardzo mi się podobają zdjęcia, które sama sobie wykonałam! Uwierzycie, że telefon był na statywie, doświetlała mnie tylko lampa pierścieniowa, a zdjęcie robiła komenda "smile"?

Ja sama w to nie wierzę, ale tak było!
Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za postanowienia :)
    Stylizacja świetna- mi się ona kojarzy, z trwającym właśnie karnawałem :)
    W życiu nie pomyślałabym że zdjęcia były robione telefonem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny look i trzymam kciuki za postanowienie 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, kowbojski i z pazurem :-)
    Trzymam kciuki bardzo mocno bo wiem,że nie tak łatwo jest wprowadzić działania w czyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,pieknie wygladasz! Moj rok rowniez dobrze sie zaczal , chociaz ostatnio wszystkie sprzety elektroniczne zaczely mi swirowac i mam troche zaleglosci do nadrobienia w blogosferze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja. Mega podobają mi się buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, też bardzo często mam z tym problem... Przecież jutro też jest czas, a potem jutro kończy się za tydzień i jestem zestresowana niepotrzebnie :D Więc świetnie, że postanowienia idą powoli do przodu! ;)
    Niby stylizacja na zwykłą domówkę, a jakie świetne połączenie wyszło! Kurtka jest wręcz zachwycająca :)
    Zdjęcia jak najbardziej udane ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny styl. Uwielbiam kapelusze, mam w swojej kolekcji dwa na lato i 3 na jesień /zimę/wiosnę :)

    Jestem pod wrażeniem piękna zdjęć :) Gratuluję, że sama takie super wykonałaś :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :D Kurtka jest boska, aż Ci jej zazdroszczę :) Zdjęcia jak najbardziej udane, sama też kiedyś wykonywałam zdjęcia na trybie smile i wiem jakie to wyzwanie, brawa jak najbardziej się należą ;) Oczywiście trzymam mocno kciuki za Twoje noworoczne postanowienie! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger