#145 Paryski szyk

 Witam!

W ostatnim poście napisałam Wam, że zrobiłam drobne postanowienia i jednym z nich jest rozbudowa bloga! Chciałabym bardziej poukładać te moje posty.... albo inaczej.... być z nimi na bieżąco. W 2021 roku to się nie udawało, bo posty z wakacji ciągnęły się jak dobrze pamiętam do października, a i tak nie wszystko pokazałam! Więc w tym roku pełna mobilizacja! 

A jak już ma być na bieżąco to przychodzę do Was ze świeżutką stylizacją!

Tą stylizację chciałam sfotografować już dawno! Zawsze czasu nie było, ani okazji bo zdjęcia miały powstać na zewnątrz. Teraz gdy czas się znalazł i nawet chęci to niestety o zdjęciach na dworze mogę pomarzyć.  


Historia tej stylizacji... hmmm... lubię te spodnie w sumie to mogę nosić je w każdej stylizacji! Bardzo podpasował mi ich krój, wysoki stan, dziury i kolor.  A wiecie gdzie je kupiłam? W pepco za 50 zł! Jakość jest super, po praniu nic z się z nimi nie dzieje, a piorę je bardzo często.

Kolejnym elementem historii tej stylizacji jest beret! Ostatnio po prostu się zakochałam w tym nakryciu głowy! Oczywiście wiedziałam, że raczej będzie leżał w szafie niż będę go nosiła na co dzień więc zamówiła go na Aliexpress za ok. 22zł.   Jakby ktoś szukał tutaj łapcie linka: KLIK TUTAJ 


Ostania już część tej historii to biały sweterek, który kupiłam na wyprzedaży w Sinsay i jest on w rozmiarze L. Normalnie noszę "emki", ale tak mi się spodobał ten sweterek, że wzięłam większy. Wcale, aż taki większy nie jest, a zakochałam się od pierwszego założenia.  Płaszcz kupiłam przed wybuchem pandemii też w Sinsay. 


Buty - Butoholiczki

Pasek - I don't now :p

Jak Wam się podoba ta stylizacja? Chcieliście by więcej takich postów? A jak Wam się podobają zdjęcia?

Do następnego!

14 komentarzy:

  1. Mam ten sweterek :)

    Piękna paryska stylizacja, uwielbiam ten styl :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :D Trzymam kciuki za regularne publikowanie wpisów :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym dała na usta szminka nieco bardziej krwiście czerwoną:D ta też jest ładna ale ciemna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look! Bardzo mi sie podoba ten sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, a zdjęcia w domu też mają klimat :) Zakochałam się w tym płaszczu. W liceum była uzależniona od beretów, ale teraz się sobie w nich nie podobam. Tobie za to bardzo ładnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci w berecie, bardzo stylowa całość, super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, bardzo lubię takie klasyczne, ale niebanalne proste zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zawsze daje sie wyrobic ze wszystkimi terminami , nadleglosciami blogowymi. Jakby nie patrzec , to duzo roboty ,regularna praca. Piekna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają takie stylizacje :D Uwielbiam berety, ale u kogoś. Sama chyba bym się dobrze w berecie nie czuła, ale muszę kiedyś spróbować, bo jak nie spróbuję to się nie dowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, świetne buty 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ta stylizacja- taki „paryski szyk” pasuje do ciebie i podkreśla Twoją urodę :)
    Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger