#110 Hair Balance by ONLYBIO - recenzja

 Hejka!:D

W tym poście mam dla Wam perełkę: recenzje pewnej marki kosmetyków do włosów, które z jednej strony stały się moim hitem 2021 roku, a z drugiej strony udręką.  O jakiej marce mowa? Oczywiście o OnlyBio, którą poznałam dzięki.... Tiktokowi! 

Reklamy tej firmy jak i polecajki tiktokerów co chwile pojawiały mi się w DC ( strona główna - jakby ktoś nie wiedział). Po prostu zewsząd bombardowana byłam tymi produktami! Byłam jednak twarda! 

Do czasu....

Koleżanka z pracy kupiła, wypróbowała i powiedziała, że sztos! No dobra, jak sztos to trzeba wypróbować zwłaszcza, że reklamy OnlyBio kuszą metodą OMO i równowagą PEH.

 


 O ile metodę OMO znam bardzo dobrze i wprowadziłam ją już dawno, to o równowadze PEH mimo ogromnej ilości przeczytanej wiedzy; dalej jestem zielona!  Wiem mniej więcej na czym ona polega, ale jakie kosmetyki do tego są najlepsze i czy je dostanę stacjonarnie , to były najbardziej nurtujące mnie pytania. 

No i buuuum nagle pojawia się OnlyBio z konkretnymi produktami, konkretnie mówiące na temat OMO i PEH  co idealnie wstrzela się w osoby, które zaczynają się interesować pielęgnacją włosów i nie wiedzą co i jak!

Zanim przejdę do opinii przybliżę Wam kosmetyki Hair In Balance by OnlyBio.  S

W kosmetykach tej marki składniki są w 98% pochodzenia naturalnego, nie są testowane na zwierzętach, nie zawieraj SLS, SLES, parabenów PEGów, parafiny, olejów mineralnych, syntetycznych zapachów oraz substancji pochodzenia zwierzęcego! Każdy znajdzie coś dla siebie bo posiadają kosmetyki dopasowane do różnej porowatości włosów. 

Szampon nawilżający:


Co mówi producent: 

"Co myje?

Decyl Glucoside, wyprodukowany z kokosa, jest wyjątkowo łagodnym środkiem myjącym posiadającym właściwości kondycjonujące skórę. Formuła szamponu nie zawiera SLS i SLES.

Co nawilża?

Aloes tonizuje skórę głowy, nawilża ją, koi podrażnienia i pomaga przywrócić naturalne PH, a bogate w witaminy A i E oraz kwasy Omega 3 i 6 masełko murumuru odżywia, regeneruje i nawilża włosy i skórę głowy.

Jak pachnie?

Wibrujący zapach słodkiego kiwi zadba o Twój znakomity nastrój!

Sposób użycia:

Niewielką ilość szamponu nałóż na czubek głowy, umyj skórę głowy i dokładnie spłucz.

Skład:
Aqua, Decyl Glucoside, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Decyl Cocoate, Astrocarya Murumuru Seed Butter, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Lactic Acid, Coco-Glucoside, Shea Butter Ethyl Esters, Glyceryl Oleate, Sodium Stearoyl Lactylate, Propanediol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Cellulose Gum, Sodium Citrate, Tocopherol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Xanthan Gum, Parfum, Citronellol, Geraniol."
 
 
Moja opinia:
 
Zacznę od tego, że na początku nie bardzo mi przypadł do gustu! Lubię jak się szampon pieni, a ten nie bardzo chce. Wydawało mi się, że jest bardzo nie wydajny bo musiałam go użyć w większej ilości by "czuć", że myję głowę.  A jak jest teraz?  Miłość, miłość i jeszcze raz miłość. Nauczyłam, się jego dozować i jak myć by czuć, że myję włosy. Szampon jest bardzo wydajny. Używam ponad miesiąc, a zużyłam trochę więcej niż połowa! 
Szampon dobrze myje skórę głowy. Jeśli chodzi o nawilżenie czy o kojenie podrażnień to u mnie się nie bardzo sprawdził. Jednak to nie jest dla mnie jakiś duży minus. Od dłuższego czasu borykam się z problemami skórnymi głowy i żaden zwykły szampon tutaj nie ukoi mojego cierpienia. Tu tylko leczniczy szampon pomoże. Natomiast mogę śmiało powiedzieć, że szampon nie nasilił objawów. 

Odżywka emolientowa:


 

Co mówi producent:

"Zalety produktu:

Kiedy stosować odżywkę?

Gdy włosy są szorstkie i nieprzyjemne
w dotyku, ciężko się rozczesują i mają tendencję
do puszenia.

Jaki efekt?

Łuska włosa jest wygładzona, włosy są mocno
nawilżone i błyszczące.

Jak pachnie?

Kuszący zapach soczystego mango zadba
o Twój znakomity nastrój!

Sposób użycia:

Niewielką ilość produktu nałóż na wilgotne włosy, odciśnięte z
nadmiaru wody. Spłucz po kilku minutach.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Behentrimonium Chloride, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Cetrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citronellol, Geraniol. Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Parfum, Linalool." 

 
Moja opinia:
 
Tą odżywkę stosuję w pierwszej kolejności w metodzie OMO i tak najbardziej mi pasuje!  Włosy zdecydowanie mniej się puszą i łatwo się rozczesują.  Włosy stały się miękkie w dotyku. Próbowałam ją użyć na końcu mycia, ale to nie było to. 

Odżywka humektantowa:





Zalety produktu:

Kiedy stosować odżywkę?

Gdy włosy są suche, tępe i szorstkie.

Jaki efekt?

Włosy stają się nawilżone i miękkie w dotyku.

Jak pachnie?

Zniewalający zapach maliny i różowego pieprzu
zadba o Twój znakomity nastrój!

Sposób użycia:

Niewielką ilość produktu nałóż na wilgotne włosy,
odciśnięte z nadmiaru wody. Spłucz po kilku minutach.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Behentrimonium Chloride, Betaine, Sodium PCA, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Lactic Acid, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Water, Tocopherol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Propanediol, Cetrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool.
 
 
Moja opinia:
 
Najlepsza odżywka jaką miałam! Uwielbiam ją! Moje włosy po niej są cudowne! Jeszcze bardziej miękkie, jeszcze łatwiej się rozczesują, bardzo dobrze się układają i przede wszystkim  CUUUUDOWNIE pachną jeszcze na drugi dzień! Tą odżywkę stosuję jako ostatnią i tak mi się najlepiej sprawdza. 


Opinia ogólna:

Kosmetyki zdecydowanie są warte polecenia nawet jeśli jesteśmy bombardowani ich reklamą! Włosy są zdecydowanie lepszej kondycji, łatwiej współpracują, mniej się puszą, wyglądają na zdrowsze, a przy tym cudownie pachną! Pierwszy raz mam kosmetyki do włosów, które pachą nie tylko zaraz po umyciu!!! OnlyBio posiada jeszcze w swojej ofercie peeling do skóry głowy, maski i olejki, a wszystko to jest podyktowane pod różną porowatość włosa. Ja pokochałam te kosmetyki zwłaszcza odżywkę humektantową!  

Nie ma jednak tak kolorowo, żeby nie było żadnych minusów! Największym minusem tych produktów są opakowania! Dramat! Pompka szamponu się okręca przez co ciężko się nabiera produkt, a tubki odżywek są twarde i śliskie co również uniemożliwia łatwego dozowania produktu! Szkoda... , ale mam nadzieje, że kiedyś ta firma to zmieni!

Ja na pewno sięgnę jeszcze po te kosmetyki boo... po prostu moje włosy się bardzo polubiły z nimi! Wam też polecam!

Do następnego!

 


21 komentarzy:

  1. Mam peeling z tej marki i jestem bardzo z niego zadowolona, szampon i odżywki zamierzam wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to fakt, te kosmetyki to hit roku :D Wszędzie och pełno na IG, Tik Toku i blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tę markę, ale ich kosmetyków do włosów jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi już sam wygląd tych opakowań :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ich kosmetyki, ale z tej serii jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle ciekawi mnie ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne opakowania mają:D takie kjutaśne^^ brałabym i testowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już same zapachy mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo już czytałam o tych produktach i mam ochotę je wypróbować. Najpierw jednak muszę zejść nieco z zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam naturalne kosmetyki, ciekawa seria:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio też polubiłam się z tą marką i właśnie testuje maskę i peeling. Z pewnością spróbuję również inne ich produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też natrafiam na tę markę non stop. Jeszcze się nie zdecydowałam na ich produkty, ale kto wie... :) bo opinie mają wszędzie pozytywne

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też często widuję tą markę na TT :) Nie miałam jeszcze nic od nich :) Kiedyś może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania od razu przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje włosy kochają emolienty, więc na odżywkę mogłabym się skusić ;) Z humektantami bywa różnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię maskę emolientową tej marki. Pięknie pachnie i wspaniale się na niej rozczesuje nawet najbardziej splątane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam jeszcze tych produktów, ale mam mega na nie ochotę ;) ale najpierw muszę zużyć wsyztskie zapasy jakie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kosmetyki OnlyBio ale tych jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger