#64 Madelina Flower - mój sposób na stres.

Hejka!

Weekend, weekend i po weekendzie:) To chyba mój ostatni wolny weekend bo już w tym tygodniu wracam do pracy (mam taką nadzieję).  Trochę się obawiam ale bardziej się cieszę!:) W końcu wyjdę do ludzi hihihi!:)

Madeline Flower - to moja pasja i sposób na relaks. Gdy biorę w swoje ręce kwiaty to w mojej głowie powstaje wiele różnych pomysłów. Od opasek na włosy, wianków na drzwi, stroików, po misie z małych różyczek. Nie zatrzymuję się na jednym pomyślę. Kocham tworzyć i lubię się tym dzielić, więc dlatego zapraszam do polubienia mojej strony na facebook'u - KLIK



Ostatnio moja koleżanka poprosiła mnie bym zrobiła dla niej opaskę do włosów z kwiatów. Oczywiście dla mnie to nie problem! Gdy jej zaniosłam do pracy wszystkie inne dziewczyny też zapragnęły takich opasek. Zaowocowało to tym, że jednego niedzielnego popołudnia powstały takie cudowności, które Wam tu pokażę. Zapraszam do oglądania:)








Jak Wam się podobają?
Dajcie znać w komentarzach:D

Do następnego!:)

24 komentarze:

  1. śliczne :) idealne na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są! :) I super, że w taki sposób odreagowujesz w pewnym sensie stres :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zwłaszcza te kwiatkami są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne dodatki nawet do takiej sesji zdjęciowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są. Niesamowite, że tworzysz takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne opaski, szczególnie te z kwiatkami 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Bardzo fajne zajęcie na odstresowanie się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne opaski! Muszę przyznać, że sama ostatnio siedzę przy takich ozdobnych przepaskach z kwiatami, ale moje robię typowo pod sesje, nie na co dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie ładne, niebieska najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twórczość i twoja praca jest dobra, jakby została wykonana przez dużą fabrykę. Mamy nadzieję, że twoje dzieło zwiększy popyt i będzie można je sprzedać.
    Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  11. Super że masz taką pasję i dodatkowo, odreagowywujesz stres 🙂
    A przy tym tworzysz prawdziwe cudeńka-przepiękne są te opaski 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Opaski w różyczki są świetne *.* Bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne są te Twe prace! Podobają mi się niezmiernie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne opaski. Wesołe i optymistyczne. Ja też kocham kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ta przedostatnia. Świetne hobby. Nic tak nie odstresowuje jak zajęte czymś ręce i tworzenie ładnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci to wychodzi :) i to prawda, robótki pomagają opanować stres :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatni i przedostatni totalnie w moim stylu, masz talent!
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger