#66 Madzioszek w kuchni - Makaron z białym serem

Hejka!

Witam się z Wami w ten wtorkowy dzień.
Poprzedni tydzień zdecydowanie należał do tych organizacyjnych tygodni.
Powrót do pracy okazał się trochę bardziej stresujący niż myślałam, ale jakoś powoli już ogarniam ten temat. Aczkolwiek nie miałam głowy do tworzenia postów i odwiedzania Waszych blogów.
Czas to nadrobić!!!

Przechodząc do tematu.

Wyjątkowo dzisiaj to znaczy we wtorek mam dla Was post z cyklu "Madzioszek w kuchni". Niestety nie wyrobiłam się wczoraj, a nie chcę zostawiać tego przepisu na następny poniedziałkowy post.

Cóż to za przepis, że nie może czekać? Szczerze to nic nadzwyczajnego, ale jak sobie przypomniałam o tym daniu to od razu wiedziałam, że musi się tu znaleźć. Dlaczego? Bo to smak mojego dzieciństwa!





Makaron z białym serem to jest zdecydowanie danie, które przypomina mi moje dzieciństwo! Nie ważne czy to wersja na słodko czy na wytrawnie.
Powiem Wam, że wieki tego nie jadłam i musiałam zrobić!

Wersja na wytrawnie:

Makaron świderki
Biały ser (twarożek)
Boczek lub słonina
Pieprz i sól.

Świderki gotujemy, boczek lub słoninę podsmażamy, dajemy wszystko do miski, kruszymy ser i na końcu przyprawiamy.  Ja osobiście preferuję słoninę bo jest bardziej miękka po usmażeniu, ale teraz zrobiłam z boczkiem.



Wersja na słodko:

Makaron świderki
Biały ser (twarożek)
Cukier

W połowie gdy robiłam pierwszą wersje mój Paweł zaczął się krzywić bo jakoś mu nie pasowały skwarki więc zrobiłam połowę odsypałam i zrobiłam mu na słodko:D
Myślę, że ta wersja posmakuję dzieciom. Można dodać jabłka i posypać zamiast cukrem np. cynamonem.


Jestem ciekawa jakie są u Was dania, które przypominają Wam dzieciństwo?
Dajcie znać w komentrzach!

Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię makaron, ale taki ze śmietanką i cynamonem, a w sezonie z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak jadam na słodko :) szybkie i proste i dobre:D

    OdpowiedzUsuń
  3. przepysznie lubię wracać do dań z dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę taki makaron z serem w wersji na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi dzieciństwo przypomina chleb w jajku robiony na patelni haha
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka gatunku uwielbiana po dzień dzisiejszy przez moją młodszą siostr ę i tatę - nielubiana przeze mnie ale to dlatego ze nigdy nie lubiłam makaronu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Często robię makaron z białym serem, więc chętnie dla odmiany skorzystam z Twojego przepisu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze nigdy za takimi daniami nie przepadałam, ale może warto by było jednak się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To danie coś dla mnie bo kocham dania z makaronem.W tej wersji jeszcze nie jadłam, ale w najbliższym czasie ugotuję takie danie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też pierwszy tydzień powrotu do pracy, minął głównie na organizacji, w towarzystwie lekkiego stresu
    Lubię makaron, ale w wersji słodkiej, to nie dla mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, makaron na słodko to smak dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger