#65 Loft37 - Gumowe Balerinki

Hejka!

Oficjalnie za mną pierwsze dwa dni w pracy po 3 miesięcznej przerwie. Szczerze nie ogarniam jeszcze tego co . Pewnie jakbym normalnie wróciła  (w sensie po takim czasie, ale nie w pandemii) to inaczej by to wyglądało. Teraz to jest dla mnie dodatkowy stres, ale cieszę się, że wróciłam!
Czuję niesamowitą ulgę psychiczną.... ale muszę ogarnąć tą nową rzeczywistość.


Na początku marca pisałam Wam o marce LOFT 37 (dla przypomnienia: KLIK), która wtedy wkroczyła do Biedronki z torebkami. Obecnie firma znowu podjęła współprace z tym marketem i możemy znaleźć w nim piękne, pachnące gumowe balerinki. Materiał, z którego są wykonane jest wysoko jakościowy dlatego nosi je bardzo komfortowo.




Mi się osobiście bardzo podobają! Z modelu, którego posiadam jest jeszcze dostępny kolor czarny.
W ofercie jest jeszcze drugi model z kokardkami. Bardzo uroczy i nie powiem, że nie myślę nad nim. Teraz jedna potrzebowałam coś uniwersalnego. Jak Wam się podoba?


Do następnego!

21 komentarzy:

  1. Też dostalam propozycję przetestowania ich, ale to nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za gumowym obuwiem :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam meliski, ale nie zdecydowałabym się na ponowny zakup.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za balerinkami nie przepadam ale znam osoby które byłyby nimi zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne buty, w sam raz na lato 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Balerinki całkiem fajnie się prezentują :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj mi też ciężko się odnaleźć ,po tej pandemii więc doskonale
    cię rozumiem
    Śliczne są te balerinki 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pachnące baleriny ciekawa rzecz. Mają bardzo ładny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądają! Chętnie bym je sobie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  10. Mysle, że sprawdziły nad morzem do wędrówek wzdłuż brzegu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zdjęciu nie widać nawet, że są z gumy. Bardzo ładne! Ja miałam kiedyś gumowe baleriny z Biedronki z dopinanym zestawem ozdobników. Niestety okazały się zbyt ciasne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te balerinki, idealne do letnich sukienek. :) Ja miałam kiedyś klapeczki podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie nosiłam obuwia z gumy

    OdpowiedzUsuń
  14. o jakie super! kolor też mega. dobrze, że są pachnące, nienawidzę zapachu gumy ..
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Very interesting post! Thanks for the information! ✔️✔️✔️ Have a great week! 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kolor jest iście magiczny :D cudo! jak butki wróżki xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty z gumy raczej mnie nie przekonują, chociaż te są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger