#14 Vianek - krem pod oczy

Witam!

Pierwszy tydzień  marca już za Nami , a ja mam wrażenie, że  dopiero miesiąc się zaczyna.
No nic... czas na nowy post!

Każda z Nas wie jak delikatna jest skóra pod oczami i, że trzeba ją pielęgnować. Ja dość długo zapominałam o tym ale to już się skończyło! Znalazłam idealny krem pod oczy.


Nawilżający krem pod oczy z ekstraktem z lnu  od Vianek skradł moje serce przede wszystkim dlatego, że posiada składniki pochodzenia naturalnego i nie jest testowany na zwierzętach.
Dodatkowo te cudne opakowanie i bardzo dobre opinie, które przeczytałam na jego temat umocniły mnie w przekonaniu, że muszę przetestować.


Krem znajduje się w niewielkiej 15 mililitrowej buteleczce z pompką. Ma lekką konsystencje i delikatny zapach. Bardzo szybko szybko się wchłania pozostawiając skórę odpowiednio nawilżoną.


 Nie wiem jak u Was jest, ale ja mam tak, że czym mniej mi producent obiecuje, tym bardziej jestem zadowolona z kosmetyku i tak jest w tym przypadku. Producent nie obiecuje Nam wiele. Krem ma za zadanie wygładzić, ukoić, poprawić koloryt i co najważniejsze nawilżyć!:) Zdecydowanie się w tym sprawdza! Krem ładnie nawilżył i wygładził skórę w okolicy oczu. Dzięki niemu mogę się teraz się cieszyć makijażem.


Zdecydowanie polecam ten krem pod oczy! Jest naprawdę dobry, aż mam chęć przetestować inne produkty z tej serii. Jestem ciekawa czy Wy mieliście do czynienia z tymi kosmetykami. Z chęcią poznam Wasze opinie. Dajcie znać w komentarzach.
Do następnego:*

9 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam niczego z Vianka, ale kusi mnie ta marka 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Vianek ma świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ma "normalną" pojemność, bo miałam kiedyś krem z Sylveco pod oczy i miał aż 30 ml pojemności - dla mnie nie do zużycia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam sporo próbek tego kremu, ale nie wywarł na mnie wielkiego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tego kremu nie miałam, ale z marką Vianek znam się i Lubie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nie miałam nic z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. z Vianka miałam głównie maseczki do twarzy i pomadkę peelingującą, ale z tą ostatnią coś poszło nie tak, bo po jakimś czasie zaczęła pachnieć kiepsko. ;/ a pod oczy ostatnio używam kremu z jadem żmii i jestem nim totalnie zachwycona. :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger