#130 Boho Style - historia jednej sukienki

 Hejka!

Jak Wam mija wrzesień? Bo mi turbo szybko! Nawet nie wiem jak to się stało, ale jest już połowa miesiąca! Już zaczynam myśleć o październiku, a chcę jeszcze zdążyć pokazać Wam zdjęcia z wakacji  nim już będziemy głęboko w jesiennych nastrojach.

Zacytuję klasyka: "niech moc będzie ze mną"!

W tym poście przychodzę do Was z stylizacją!


Uwielbiam styl Boho w modzie! Uważam też, że ten styl bardzo do mnie pasuje! Nawet kiedyś rozmawiałam z koleżanką na temat mojej "przyszłej" sukni ślubnej to powiedziała mi, że nie wyobraża sobie, mnie w innej niż taka w stylu boho! I muszę przyznać jej racje! Nie marzę o sukience w stylu księżniczki i welony ciągnącego się po ziemi! Chcę delikatną sukienkę i wianek na głowie zamiast tradycyjnego welonu czy tiary!  

Ale to nie jest tak, że tylko ten styl lubię. Lubię się czasem ubrać elegancko, bardziej rockowo czy wygodnie! Jednak styl Boho jest mi najbliżej sercu!


Uwielbiam tą sukienkę! Dostałam ją od siostry i się w niej zakochałam! Zwiewna, lekka i w pięknym kolorze! Dla mnie jest idealna! 


Rzadko przywiązuję uwagę do detali, ale ta sukienka zawsze się o to prosi! Sama jest trochę nudna, ale gdy dobierzemy odpowiednie dodatki to się tworzy piękna stylizacja! Ja postawiłam na brąz!

Pasek, który dobrałam  do tej sukienki nawet nie wiem skąd mam. Na pewno ma już kilka lat, nawet bym rzekła, że kilkanaście! Nie wyrzucałam go bo mi się podobał i wiedziałam, że kiedyś go wykorzystam. Nadszedł jego debiut i wydaje mi się, że bardzo udany! Idealnie pasuje do tej sukienki!


Botki! Uwielbiam połączenie tego rodzaju obuwia ze zwiewnymi sukienkami, a te idealnie pasowały do tej! Nie były za ciężkie, nie było mi w nich za ciepło (wbrew pozorom botki w lecie nie różnią się niczym od butów sportowych), ale również nie skracały moich nóg! 

Trzecim i chyba najważniejszym dodatkiem to kapelusz! Kupiłam go jakiś czas temu na Aliexpress i tak w sumie leżał zresztą jak większość moich kapeluszy.  W sumie nie wiem dlaczego nie chodzę w nich.  Chyba czas to zmienić!


Jak Wam się podoba stylizacja?

Dajcie znać w komentarzach! Do następnego!

22 komentarze:

  1. cudnie wygląda z tym paskiem u talii:) mega kobieco i na każdą okazję:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze: podoba mi się ten styl. Wyglądasz olśniewająco.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ślicznie w niej wyglądasz :) Też lubię styl boho.
    Co do września... BEZ KITU jest już połowa miesiąca. Jakim cudem przepraszam?! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, cudna okolica ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja :)
    Wrzesień mija tempem błyskawicznym, dobrze, że chociaż pogoda jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sukienka i super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ten wrzesień mija zdecydowanie zbyt szybko....

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka, faktycznie ten styl boho do Ciebie pasuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to samo z dodatkami. Większość mam w sumie nie wiadomo skąd ale leżą w szafach i czekają na swoją okazję :D dobrze, jeśli się taka zdarzy :D Kapelusze mam tylko do sesji zdjęciowych, jakoś na co dzień nie mam w zwyczaju ich nosić, choć bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw i z przyjemnością bym taki ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :)
    śliczna jest ta sukienka :)
    Mi też wrzesień mija naprawdę szybko- nawet się cieszę bo uwielbiam jesień:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sukienka, a kapelusz dopełnia całości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię styl boho ale lubię to na kimś :)
    Twoja sukienka jest naprawdę świetna, super wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Faktycznie bardzo Ci pasuje ten styl. Ja też lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi także podobają się zwiewne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przed chwilą się lato zaczęło, a już dobiegło końca i nawet nie wiem kiedy. :/
    Mega lubię styl boho, z tym kapeluszem sukienka wygląda fenomenalnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, wrzesień mija bardzo szybko :D Pięknie wyglądasz i zgadzam się z Tym, że Tobie taki styl pasuje :D Mi też marzy się taka delikatna suknia i wesele BOHO, ale na co dzień to raczej styl nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz. Stylizacja totalnie w moim guście :) Bardzo mi się podoba połączenie sukienki i kapelusza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz. Poczułam letni vibe :D
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger