#28 Długi sweter

Witam:)

Ledwo co pisałam, że trochę upały odpuściły, a już znowu temperatura 30+. Mam tylko nadzieje, że w pierwszym tygodniu sierpnia będzie trochę lżej, bo jadę w góry i nie chcę się męczyć przez upały.

A Wy jakie macie plany na sierpień?
Zaplanowaliście już jakiś urlop, a może już byliście?
My jedziemy do Szklarskiej Poręby na tydzień i już nie mogę się doczekać:):)

W tym poście przygotowałam na szybko zdjęcia stylizacji, w której główną rolę gra długi brązowy sweter. Bardzo lubię takie ubrania i często stają się one moimi ulubieńcami.  A jak to u Was jest?
Dajcie znać w komentarzach:)






Do następnego:*

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam długie swetry. Mam kilka w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz<3 Piękny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj mam ich trochę w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie sięgnęłabym po taki sweter w jakimś jaśniejszym kolorze, może kość słoniowa?

    OdpowiedzUsuń
  5. I love it.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię długie swetry! :)
    A na sierpień tydzień urlopu i modlę się o pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny outfit -tez bardzo lubię takie swetry 😍
    Ja mam jeszcze tydzień urlopu w sierpniu ,bo obecny już mi się kończy
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten sweterek, uwielbiam takie narzutki :D Udanego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :) Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię takie dluuuugachne swetry, mam kilka w swojej szafie :+)

    OdpowiedzUsuń
  11. szklarska poręba jest cudowna:) my byliśmy w czerwcu

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek na prawdę bardzo ładny i elegancki, a jeśli lubisz właśnie tego typu ubrania, polecam Ci zajrzeć tutaj https://byinsomnia.com/pl/. W tym sklepie mają na prawdę bardzo duży wybór podobnych ubrań, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger