#29 Lustrzane odbicie - 6 stylizacji z lustra!

Hejka!

Nie mogę w to uwierzyć, to kolejny wpis na blogu w tym miesiącu!:) Chciałabym napisać, że może w końcu zaczynam się rozkręcać z tym blogiem ale bym skłamała. Szykują mi się zmiany w życiu i będę musiała sobie wszystko ładnie po układać:D 

Jakie to zmiany to dowiecie się już wkrótce, a jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam na mój INSTAGRAM - MADZIIULA19. Zapraszam również do wspólnej obserwacji tylko dajcie znać na DM, że jesteście z bloga!:)

Przeglądając zdjęcia na telefonie wpadłam na pewien pomysł. Dużo zdjęć stylizacji robię telefonem i przy lustrze. Pomyślałam, że od czasu do czasu będę robić takie zestawienie zdjęć z lustra!:) W pierwszym takim poście pokaże Wam kilka fotek stylizacji, robionych w sklepie mojej siostry:)


Uwielbiam białe trampki połączone z letnimi sukienkami! Dla mnie to zestawienie jest niezaprzeczalnie numerem jeden. Różową sukienkę ostatnio mieliście okazje widzieć na blogu - klik, a biała w róże jeszcze tutaj zawita bo strasznie ją lubię. 


Kocham gdy buty się wyróżniają i zwracają uwagę innych . No przyznajcie się dziewczyny, przyznajcie się, że lubicie gdy inna kobieta zwraca na Was uwagę, a Wy wiecie, że macie na sobie świetną sukienkę czy buty:D Ja uwielbiam! Dlatego nie mam klasycznych czarnych balerinek, a bordowe baleriny z mocną inspiracją na słynne balerinki Miu Miu musiały być moje!:)


Uwielbiam wszelkie kardigany, narzutki, swetry, a im dłuższe, luźniejsze... tym lepiej. Ten pierwszy już mam z 2 lata, a kupiłam go w Pepco. Ten drugi mogliście zobaczyć w ostatnim poście - klik


Podoba Wam się taka forma postu? Dodawać częściej tego typu zdjęcia? Dajcie znać w komentarzach:)
Do następnego:*

23 komentarze:

  1. Urocze, dziewczęce sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo podoba się taka forma posta 😀
    Świetnie wyglądasz 😍
    W kwestii butów podpisuje się rękami i nogami 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię połączenie sukienki i trampek, bardzo podoba mi się ta w kwiatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taka forma postu :) Ale ty masz figurę - marzenie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Do letnich sukienek także uwielbiam założyć trampki lub espadryle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie sukieneczki 🌸🌸 Lubię takie 🌞
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh I love it the floral dress
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jakie fajne zdjęcia, coś innego - bardzo mi się podoba! :)
    Sukieneczka w kwiaty jest rewelacyjna pod każdym względem; uwielbiam taki wzór.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez bardzo lubię białe trampki połączone z sukienkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się stylówka z pasiastymi spodniami i beżową górą. Odnośnie jakości zdjęć to szkoda że nie widać w nich detali.

    OdpowiedzUsuń
  11. very nice post, I like it :) do you want to follow each other on GFC?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się stylizacje z sukienkami zwłaszcza z tą w kwiaty :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uwielbiam wszystkie sweterki, narzutki. i tak samo jak Ty, uważam że im większe tym lepsze. Uwielbiam się nimi opatulać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne stylizacje <3 Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger