#129 Pomysły na prezent na dzień chłopaka - koszulkowy.pl

 Witajcie!

No i mamy wrzesień, a jak wrzesień to powrót do szkoły, początek jesieni no i "Dzień Chłopaka". Drogie Panie pamiętacie o tym święcie? Czy już kupiliście prezent na tą okazję? Jeśli Wasza odpowiedź brzmi: "Nie", bo na przykład nie macie pomysłu, to ja przychodzę tutaj z świetnym rozwiązaniem!

Sklep Koszulkowy.pl to idealne miejsce, w którym znajdziecie mnóstwo pomysłów na prezent i to nie tylko na dzień chłopaka! 



No dobra! Nazwa zachęcająca, ale co dalej? Czym jest ten sklep? Jaki posiadają asortyment? Co w nim znajdziemy?

Śpieszę Wam już  z odpowiedzią! Koszulkowy.pl to przede wszystkim koszulki z nadrukiem. Posiadają baaaaaardzo duży wybór jeśli chodzi o śmieszne napisy i wszelakie nadruki! Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie lub dla osoby, którą chce obdarować!

Najlepiej to zaprezentuje Pawcio:

Uwielbiam kupować Pawłowi koszulki z ciekawymi i śmiesznymi nadrukami dlatego gdy trafiłam na koszulkowy.pl od razu w wyszukiwarce sklepu wpisałam frazę: "hydraulik" i znalazłam tą idealną!

Z racji tego, że trafiają się w jego pracy takie perełki, że wymyślają i uważają, że zrobią lepiej, a mimo to korzystają z pomocy fachowców.  Może to się wydawać śmieszne, ale jak ktoś ma w swoim domu fachowca (mechanika, hydraulika, elektryka lub jakiegoś innego specjalistę) te wie co ta koszulka oznacza.

Poniżej macie kilka przykładowych propozycji koszulek i body wraz linkami! Dla niego, dla niej i dla małych pociech. 

Boska 30  Od jutra dieta  Dla kociary  Ja nie chrapię  Szwagier nie pyta  Mechanik

W tym sklepie znajdziemy nie tylko koszulki z nadrukiem! Znajdziemy o wiele więcej!


Paweł jak to każdy chłop z krwi i kości lubi piwo, a że lubi próbować różnych to jak zobaczyłam te podkładki pod kufle od razu mu zamówiłam. Szczerze to najbardziej się z nich cieszył niż z koszulki! xD 

W ofercie koszulkowy.pl znajdziecie również: poduszki, skarbonki, torby, kubki czy skarpetki! Mają również rzeczy z drewna  z grawerem właśnie takich jak podkładki pod kufel, skrzyneczki na piwo czy deski z grawerem. 

Oczywiście mały przegląd z linkami:


Ideał     Świadkowej  Psia mama


Matka Polka  Opole  Nauczyciel




Piwo  Mama  Strażak

Sklep ma również w ofercie maseczki ochronne i nawet taką mam, ale już ją zgubiłam xD ! Znaczy wiecie, gdzieś leży w aucie lub w pracy i pewnie się znajdzie wtedy kiedy nie będzie potrzebna xD Chociaż.... na to się nie zapowiada!:(

Podsumowując:

Sklep bardzo polecam! Na pewno znajdziecie coś dla siebie, a jeśli chodzi o jakość produktów to do koszulki nie ma co się przyczepić bo to nie jest chamski poliester z bazaru. Materiał jest zdecydowanie lepszej jakości oraz sam nadruk! Jeśli chodzi o podkładki to używam ich codziennie do zimnych i ciepłych napojów. Nic się z nimi nie dzieje, ale dla dłuższej żywotności je zaimpregnuje!

Jak Wam się podoba Pawcio w wersji modelowej? Nadaje się?  Znacie ten sklep? Co sądzicie o takich upominkach?

Dajcie znać w komentarzach!

14 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Super zdjęcia i super koszulka :D Naprawdę rewelacyjny pomysł na prezent. Sama uwielbiam takie personalizowane podarunki :) Chętnie zobaczę co ciekawego jest w asortymencie sklepu :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły na prezent :D Fajnie też jest podarować coś spersonalizowanego ale i z jajem!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklepu nie znam, upominki jak ktoś czuje potrzebę to niech kupuje. A Pawcio wygląda nowocześnie. W sam raz. Może jakaś imprezka albo wspólne wyjście? Na pewno kumple będą się śmiać. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sklepu nie znam, ale koszulki ciekawe! Chociaż najbardziej urzekły mnie te kubeczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i zabawny pomysł. Jestem jak najbardziej na tak :)
    Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  6. No faktycznie, zbliża się Dzień Chłopaka, kompletnie zapomniałam :D Ten sklep bardzo dobrze znam, może wybiorę coś od nich na prezenty, raczej nie o hydraulice, ale o mechanice samochodowej, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pomysły na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już na kilku blogach, o tym sklepie :)
    Fajnie się sprawdził, Twój Paweł w roli modela :)
    Niezła jest ta jego koszulka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się kilka razy natknęłam na ten sklepik :) Świetne propozycje na prezent :) Z chęcią zerknę na tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kubki mega:D swojemu mężowi muszę jakiś fikuśny sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet się nie zorientowałam, że to już za moment. A muszę się przygotować bo mąż ma wtedy imieniny

    OdpowiedzUsuń
  12. Sklep znam, kiedyś nawet przymierzałam się, żeby coś kupić :) Może kiedyś jeszcze tam zajrzę, bo koszulki i kubki są super :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger