#132 Sukienka z Mohito

 Hejka!

Niech ten miesiąc się skończy.... i najlepiej październik również. Wrzesień to zdecydowanie nie mój miesiąc. Nie będę Wam tutaj marudzić. Mam nadzieje, że październik będzie choć trochę lepszy.

W tym poście chciałam Wam pokazać sukienkę, którą bardzo lubiłam,, ale niestety musiałam się z nią pożegnać, nad czym bardzo ubolewam, ale niestety przez swoją głupotę ją zniszczyłam.... nie pytajcie ;p


Sukienka była jak najbardziej w moim stylu czyli boho! Miała bardzo ciekawy print i sympatyczny materiał, ale niestety nie czułam się w niej do końca dobrze. Lubiłam ją, zakładałam dość często, ale zawsze wydawało mi się, że wyglądam w niej jakoś tak biednie. Nie wiem dlaczego, może dlatego, że ma ciemny kolor!





Zdjęcia robione na Jeziorze Żywiecki  i w Karczmie  Żywieckiej, o których dam Wam znać w następnym poście! Jak Wam  się spodobała sukienka?

14 komentarzy:

  1. Świetna sukienka i pięknie w niej wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ładna i aż szkoda, że już po sukience. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrzesień to też nie jest mój miesiąc. Bardzo ładna ta sukienka. Szkoda, że się zniszczyła. Lubię sukienki z Mohito :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Ładna ta sukienka, lubię takie :) Szkoda, że się zniszczyła :(
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna była ta sukienka. Szkoda, że musiałas się z nią pożegnać... może jeszcze kiedyś uda Ci się upolować podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten sklep, w kwestii sukienek to mój absolutny pewniak :) Kolory bardzo do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia. Uwielbiam sukienki z Mohito ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka! Fantastycznie w niej wyglądasz. Szkoda, że się zniszczyła, dobrze że chociaż zachowała się na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka bardzo ładna, szkoda, że uległa zniszczeniu, ale niestety zdarza się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczas sukienka, bardzo lubię sukienki z mohito

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger