#133 Spacer po lesie

 Siemka!

Październik czy to Ty?  Jak ten czas szybko leci.... Jeszcze chwila i koniec roku!

Cieszę się, że Wrzesień dobiegł końca. Był to zdecydowanie ciężki miesiąc i mam nadzieje, że październik będzie trochę łagodniejszy. Chociaż.... ubezpieczenie i przegląd Reni w tym miesiącu :( Chciałaś Babo auto? Chciałaś! To teraz płać!  A chciałam sobie ładny sweter kupić xD . No trudno, musi to zaczekać! 

Ostatnio wybraliśmy się z Pawłem do lasu na spacer. Jak się możecie domyślić spacer skończył się zbieraniem grzybów. Wielkich zbiorów nie zrobiliśmy, ale sam fakt, że coś tam znaleźliśmy dał Nam dużo satysfakcji! 







A Wy byliście już w lesie? Zbieraliście już grzyby?

Do następnego!

19 komentarzy:

  1. Ja właśnie muszę koniecznie wybrać się niedługo na grzyby! To idealny sposób na relaks. Uwielbiam takie leśne klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Mi bardzo szybko minął sezon ale to dlatego że był bardzo pracowity:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę wybrać się do lasu, ale nie wiem czy to wyjdzie.
    U mnie były pieczarki na obiad.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję w weekend urządzić sobie taki spacerek

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie spacery po lesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na grzybach totalnie się nie znam, więc spacer po lesie jak najbardziej, ale już zbieranie grzybów nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku na grzybach jeszcze nie byłam. Narobiłaś mi ochoty na wypad do lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :D Muszę się wybrać na taki spacerek do lasu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Me alegro que tu paseo haya sido genial y que hayas encontrado hongos. Te mando un beso
    Enamorada de las letras

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Ja też mam przegląd i ubezpieczenie w tym miesiącu :D
    Kocham spacerować po lesie. Na grzyby jeżdżę często. Uwielbiam grzybobrania :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie przechadzki leśne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W lesie byłam, ale nie na grzybach - totalnie się na nich nie znam :D Na mini wycieczce rowerowej byłam, ale fakt faktem grzybiarzy sporo było ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na wyprawę do lasu aż wyzdrowieje :) Październik to miesiąc odpoczynku!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym jesiennym sezonie zaliczyłam kilka takich spacerów po lesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety kompletnie się na grzybach nie znam. W naszej rodzinie tylko mój tata był dobrym grzybiarzem. Do lasu na jesienny spacer jednak chętnie się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Milion lat nie byłam na grzybach! W Gdyni niestety nie znam terenów więc pewnie nieprędko się wybiorę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Byl rok ze bardzo duzo grzybow zbieralam oczywiscie pod okiem bardzo doswiadczonej osoby, ktora doskonale zna sie na grzybach. Sama bym nie zaryzykowala. Bardzo latwo pomylic jadalne z trujacymi, wiec lepiej poradzic sie znawcy niz narazic zycie albo zdrowie. A w ogole to kocham las, moglabym z niego nie wychodzic. Piekne zdjecia Madziu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger