#136 Poczuj się zmysłowo z Saintmiss.com

Witam!

Mam pytanie do Pań.

Co sprawiam Wam, moje drogie Panie, że czujecie się pięknie, kobieco i pewne siebie?  

Pomyślicie przez krótką chwilę, potem zejdzie do komentarzy i napiszcie pierwszą rzecz, która przyszła Wam do głowy! Następnie wróćcie z powrotem do postu i zapraszam do lektury!

Prowadząc kiedyś stary blog miałam taki cykl postów : "Klasyka kobiecości". Powstało, kilka artykułów mówiących rzeczach, które mówią, wręcz krzyczą kobiecością, zmysłowością i pewnością siebie! Takie rzeczy to na przykład nieśmiertelna "mała czarna" . Jest to tak klasyczna sukienka, że nie ważne z czym będzie zestawiona, zawsze będzie dobrze wyglądać. 

Nie napisałam jednak nigdy o bieliźnie, a przecież to ona jak nic innego potrafi sprawić, że czujemy się pięknie mimo, że jej nie widać.  Niby błahostka ubrać nowy biustonosz czy majtki, albo ubrać tą bieliznę na specjalną okazję.  Jest coś takiego w bieliźnie co sprawia, że pewność siebie skacze Nam o level wyżej! Dobra może nie wszystkim, ale u mnie zawsze tak jest!

SAINTMISS.COM to sklep stworzony dla kobiet, które w podobny sposób czują się kobieco, zmysłowo i pięknie tylko po założeniu bielizny! Każda z Nas na pewno znajdzie coś dla siebie bo SAINTMISS oferuję Nam szeroką gammę produktów! Znajdziemy w Nim bieliznę, peniuary, zmysłowe piżamki i koszule nocne! Do wyboru, do koloru!

SAINTMISS.COM Stawia bardzo mocno na to bym my kobiety poczułyśmy się wyjątkowo, komfortowo i zmysłowo.  Bardzo mi się to podoba, bo jak wcześniej pisałam, bielizna mimo, że nie widać jej może bardzo zdziałać jeśli chodzi o Naszą pewność siebie.  A czemu mamy ograniczać się do zwykłych figi czy biustonosza.  Przecież seksowna bielizna nie musi oznaczać braku komfortu!

Gdy przeglądałam stronę, nie mogłam się zdecydować co zamówić! Wszystko cieszyło oko, ale jedna rzecz skradła mi mocno serce! Peniuar Adrienne wpadł mi w oko już na samym początku! Piękny, delikatny, niezwykle seksowny i z przepięknymi zdobieniami na rękawach! Cóż chcieć więcej!

Trochę się jednak wahałam przed jego zamówieniem, bo nie było rozmiaru M no i było kilka rzeczy, które mi się równie mocno podobały. Jednak już od bardzo dawna marzyłam o peniuarze, a skoro ten tak mi się spodobał to zamówiłam rozmiar L. Kto nie ryzykuje nie pije szampana jak to mówią!


Wiecie co... z tym rozmiarem L to był strzał w dziesiątkę! Jest troszkę luźniejszy co mi naprawdę odpowiada.  Nie mam porównania z "Emką", ale wydaje mi się, że dużej różnicy nie ma patrząc na wymiary na stronie.

Jeśli chodzi o jakość to jest naprawdę bardzo dobra! Peniuar bardzo dobrze się układa na ciele, a materiał jest cieniutki, a zarazem nieprześwitujący. Jest mniej więcej do połowy uda więc to idealna długość.  Zdobienia na rękawach nie przeszkadzają w żaden sposób więc też to jest duży plus. Gdy go zauważyłam to pewność siebie wskoczyła na dwa poziomy wyżej! Mojemu narzeczonemu też się bardzo spodobał!



Podsumowując:

Jak najbardziej polecam sklep SAINTMISS.COM, ale nie tylko Panią. Panowie to też sklep dla Was, bo tam znajdziecie idealny prezent dla Waszej połówki! Wiec jeśli szukacie czegoś wyjątkowego, to znajdziecie właśnie tam!

Dodatkowo łapcie ode mnie kod rabatowy -10% na hasło MADZIOOSZEK10! Zróbcie sobie moje Drogie Panie prezent i poczujcie się wyjątkowo i zmysłowo! 
         


Wpis powstał we współpracy z SAINTMISS.COM. 



20 komentarzy:

  1. Wiesz? Ja tez w pierwszej chwili pomyslalam o seksownej bieliznie, najlepiej dwuczesciowej, czarnej :) Ona z pewnoscia podniesie nasza pewnosc siebie o kolejny poziom. Taki peniuar to rowniez swietna rzecz, nie tylko sprawia ze czujemy sie kobieco ale i atrakcyjnie w kazdym wieku. Fajnie, ze jest taki sklep, z przyjemnoscia zajrze. Pieknie wygladasz na zdjeciach Madziu. Pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklepu nie kojarzę, ale chętnie przejrzę ich asortyment :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super! Chyba muszę przejrzeć ofertę tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna bielizna - muszę przejrzeć ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zawsze makijaż sprawia, że czuję się pięknie, kobieco i pewne siebie:) Piękna bielizna, szczególnie te rękawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bardzo zmysłowo! :) Odpowiednio dobrana bielizna sprawia, że nasza kobieca pewność siebie wzrasta :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest i ten kolorek cudny<3
    Mi chyba ulubiona kiecka dodaje takiej pewności siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosuje sie do zalecen z Twojego wpisu : Mi pierwze na mysl przyszlo ,ze zuje sie pewnie siebie i zmyslowo ,jak ladnie sie ubiore i lekko sie podmaluje ,albo zrobie sobie taki beauty wieczor . Ogolnie nie mam z tym az takiego problemu :)
    a wracajac do Twojego wpisu , z ta bielizna to jest cos, ja codziennie mam dbrany komplet pod ciuchami to jakos podswiadomie dziala na samopoczucie :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju niezwykle kobiecy i cudowny ten peniuar:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudowny jest ten peniuar :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie w pierwszej chwili, pomyślałam o jakiejś sukience, biżuterii, ale bielizna też może sprawiać że kobieta czuje się pięknie i kobieco :)
    Piękny jest ten peniuar :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jakoś nigdy o bieliźnie nie pomyślałabym :) chyba nie jest ona dla mnie ważny odgrywającym rolę aspektem mojej kobiecości. Bardziej na myśl przyszła mi fryzura, zadbana cera, skóra i paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam tego sklepu, bardzo chętnie przejrzę jego asortyment :)
    Uwielbiam ładną, kobiecą, zmysłową bieliznę :) Mam na tym punkcie prawdziwego bzika!
    Cudowny wpis, genialna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomyślałam o zmysłowej bieliźnie i dopełniającym do tego makijażu :)
    Nie znałam wcześniej tego sklepu, ale muszę przyznać, że rzeczy ma przecudowne :)
    Przepiękny model wybrałaś. Bardzo Ci w nim do twarzy. No i super, że narzeczonemu również się spodobał!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze, co przyszło mi do głowy, to piękna bielizna. Warto powyrzucać znoszone majtki i kupić nowe. Bardzo dodaje to pewności siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękny, kobiecy peniuar. Ten haft dodaje dodatkowo takiej lekkości :D Ja czuję się kobieco, jak ładnie się ubiorę, ułożę włosy, podkreślę oczy i usta :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger