#134 Płacząca jesień & Elf - Madzioszek maluje

 Hejka!

Gdy nadchodzi jesień i długie wieczory to ja zasiadam do pędzli. Nie maluję wprawdzie obrazów, ale tworzę makijaże i dzisiaj chciałam Wam pokazać co ostatnio stworzyłam.


Pierwszy makijaż, który wykonałam, to poniekąd manifestacja! Jesień i pierwsze spadki temperatur zmuszają Nas do ogrzania swoich domostw. Niestety, nie wszyscy rozpoczynają sezon grzewczy produktami do tego stosownymi. W wielu domach pali się po prostu śmieciami, a to prowadzi do smogu i o ile to w mniejszych miasteczkach czy wsiach nie widać to idzie wyczuć charakterystyczny zapach!  W większych miastach niestety już to widać.... zmniejszenie widoczności... ciężkie powietrze.... i ten charakterystyczny zapach.


Stworzyłam Panią Jesień, która wkracza  do Naszego kalendarza i już ubolewa, płacze nad skutkami, że przyszła. 







Drugi makijaż jaki zrobiłam jest czysto przypadkowy! Co to znaczy? Wzięło mnie na niebieski, a reszta sama poszła!


Powiem Wam, że jak zrobiłam zdjęcia i zaczęłam je edytować to poczułam się jak elf!
Bardzo mi podoba efekt jaki stworzyłam i nieskromnie muszę powiedzieć, że jestem z siebie dumna!






A jak Wam się podobają makijaże? 
Dajcie znać w komentarzach!:*

Do następnego!

20 komentarzy:

  1. Obydwa makijaże bardzo ładnie się prezentują, ale ten drugi jest przepiękny *.*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest sztuka, masz talent :D Efekt makijażu jest powalający, do tego te klimatyczne zdjęcia - ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne makijaże! Masz talent! Ten drugi wygląda obłędnie na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent to takiego malowania, super to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow szczęka w dół:D cudowne makijażu bardzo mi się oba podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba są super, choć ten drugi wydaje się bardziej zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh so nice darling
    Amazing Makeup
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne makijaże, drugi bardziej mi się podoba, pierwszy trochę smutny ale też piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka! Oba bardzo mi się podobają, uwielbiam takie artystyczne makijaże i może dziwnie to czytać, ale ja w sumie właśnie tak się częściej maluję. 🙈 Ja już tworzę Halloween'owe realizacje i chętnie zobaczę też takie u ciebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!

    Have a great day!

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem, przepiękne zdjęcia i przepiękna stylizacja.

    Zapraszam do mojego świata i obserwuję (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz niesamowity talent zarówno do robienia makijażu, jak i pozowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwa makijaże bardzo ładnie się prezentują, ale ten drugi jest przepiękny *.*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba makijaże super. Gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow wow wow, robisz to bardzo profesjonalnie. Oba sa sliczne, ale ten drugi jest naj naj. Widac ze znasz sie na tym i masz talent. Trzeba chyba jeszcze miec do tego wyczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz niesamowitą makijażową robotę. Te makijaże są mega, Wow jestem pod wrażeniem *.*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger