#93 Pani Jesień vs Kraina Lodu

 Hejka!

 I jak tam Kochani? Co słychać w wielkim świecie? Obiecuję, że nie będę narzekać! 

Chociaż muszę przyznać, że ciśnie mi się jeden temat, ale dam sobie spokój. Pozytywne myślenie to dłuższe życie! 

W tym poście mam dla Was dwa makijaże, które czekają na publikacje tutaj już od ponad miesiąca. W końcu przyszedł czas na nie.

Te dwa makijaże mają całkiem inny początek niż koniec. Co innego chciałam zrobić, a co innego wyszło! 

Jesień:

Nie miałam zamiaru robić Pani Jesień. Chciałam zrobić coś al'a syreni makijaż, ale użyłam takich, a nie innych kolorów więc powstała o to ta charakteryzacja.  Kwiaty w jesiennych kolorach dopełniają całości.



Zima:

Przy tym makijażu chciałam spróbować efektu maski. Początkowo miał makijaż pokazywać, że zima zbliża się, ale bardziej mi to wygląda jak inspiracją "Krainą Lodu". Wiecie z jednej strony Anna, a z drugiej Elza. 





Dajcie znać jak Wam się podobają makijaże i który najbardziej Wam się podoba!

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i wsparcie! To dlatego jeszcze tutaj jestem! 

Do następnego:*



 

 


27 komentarzy:

  1. Bardzo mnie się oba podobają, jednak wygrywa Pani Zima :D Nie mogę się napatrzeć na tą zimową powiekę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega pomysły i super wykonanie 🙈♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pomysły i super wykonanie ♥️🔥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne charakteryzacje, pani jesień podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te makijaże. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

  6. I loved the makeup, they were beautiful, you have a lot of talent. I loved the blog I'm already following. <3 https://beperes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie techniki makijażu są piękne. Ale wolę makijaż „Zimowy”, ponieważ zachwyca dwoma różnymi wyrazami, dzięki czemu wygląda jeszcze bardziej niepowtarzalnie.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba są super :) Jednak Kraina lodu dla mnie wygrywa:)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. ile robiłaś te makijaże tak z ciekawości?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze przyznać, że świetnie Ci wychodza takie artystyczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Racja, grunt to pozytywne nastawienie :)

    A makijaże są na prawdę mega, ja z moimi dwiema lewymi łapami, w życiu takich arcydzieł bym nie wyczarowała :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba makijaże przepiękne, choć chyba Pani Jesień jak dla mnie wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda ,pozytywne myslenie to podstawa ,choc szkoda ze napisałeś o jaki temat chodzi...
    A makijaże przepięknie 😍
    Obydwa mi się podobają, choć Pani Jesień bardziej -chyba dlatego że te kolory pasują do Twojego typu urody 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Artystycznie , kreatywne , super

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe makijaże 😉 też chcę wypróbować ten patent z koronką 😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba piękne, aczkolwiek bardziej podoba mi się wersja zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wykonane makijaże :D Najbardziej podoba mi się Pani Jesień :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Pełen artyzm :) Szczególnie podoba mi się Pani Jesień. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł oraz wykonanie! :)

    Pozdrawiamy ♥
    www.twinslife.pl -klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama nie wiem, która wersja bardziej mi się podoba! Obie zupełnie różne, obie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger