#89 Pierwsze starcie - kolorowe soczewki kontaktowe

 Hejka!

Ostatnio ogłaszam wszem i wobec, że zaczęłam bawić makijażem! Muszę przyznać, że się mocno wkręciłam! Na tyle mocno, że stwierdziłam, że po eksperymentuje również z wyglądem.

Sztuczne rzęsy czy peruki już przerobiłam, ale od dłuższego czasu chodziły za mną kolorowe soczewki kontaktowe. Zaczęłam przeglądać oferty na allegro, aliexpress czy w różnych sklepach internetowych i stacjonarnych, muszę powiedzieć mocno się wahałam.

Wiecie kolorowe soczewki potrzebowałam tylko do dopełnienia makijaż czy charakteryzacji. Ceny na allegro czy w sklepach zaczynały się od 35 zł do 60 zł (przynajmniej takie oferty widziałam). Dla mnie to trochę drogo wychodziło zwłaszcza, że jak pisałam wyżej, potrzebowałam je tylko na chwilę.

Najbardziej kusząco wyglądały oferty z Aliexpress, ale wiecie... to są jednak oczy...wiecie co innego krem, który wywoła alergię, którą da się uleczyć, a co innego soczewki, które mogą wywołać gorsze skutki. Mimo wszystko zaryzykowałam!


Dlaczego zaryzykowałam i wybrałam Aliexpress? Przekonała mnie cena! Za soczewki (zerówki) zapłaciłam 11,21 zł. Ponad to, aukcja miała bardzo dużo pozytywnych opinii, zdjęć i ocen w tym także z Polski, co mnie dodatkowo przekonało. Link do aukcji  > Kliknij tutaj <   

Co do mojej opinii na temat tych soczewek to będzie ona tak krótka jak żywotność jednej soczewki xD

Zapomniałam Wam napisać, że to są moje pierwsze soczewki i kompletnie się nie znałam na zakładaniu i obchodzeniu się z Nimi. 

Oprócz soczewek dostałam również wygodny pojemniczek, do którego przeniosłam ów ozdobniki oczu. Niestety przy zakręcaniu jednego pojemniczka, weszła mi soczewka pod wieczko i ją postrzępiłam dosyć mocno...

Z dwóch soczewek została mi jedna, więc stwierdziłam, że ją wykorzystam! Co ja się namęczyłam, żeby ją założyć.... Matko i córko!!!!!!!!!!!!!!!  Na YouTubie to tak ładnie, pięknie pokazane, a w rzeczywistości.... M A S A K R A! No, ale założyłam! Polały się łzy, tak jakby oko broniło się przed ciałem obcym, ale koniec końców zaakceptowało soczewkę i mogłam stworzyć makijaż.

No  i czas na opinie: zamówiłam kolejne soczewki z tej aukcji. Prawie nie czułam soczewki, więc chcę spróbować z dwoma:D Będę uważać następnym razem! Co do samej soczewki: nie uczuliła mnie, nie odpadło mi oko, ani też nie oślepłam. 

Powiem Wam szczerze, że się cieszę, że zamówiłam te soczewki z Aliexpress, bo jak bym zniszczyła  soczewki za 50 zł to by mi chyba serce pękło!


 



Dajcie znać co myślicie o zamawianiu takich rzeczy na Alie oraz co sądzicie o makijażu!

Do następnego!



23 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam soczewek i pewnie ciężko byłoby mi je założyć. Chyba bym nie ryzykowała z tymi z ali.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo realistycznie, super :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się marzą takie kolorowe soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zamawiam rzeczy na Ali, ale nie mam nic do tego. Chciałaś zrobić makijaż artystyczny, a soczewki nie były Ci potrzebne do przeżycia wiec zamówiłaś o wiele tańsze, ja to totalnie rozumiem zrobiłabym tak samo :D Ale makijaż wyszedł Ci świetnie to trzeba przyznać :*
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakiś kolorowych soczewek do makijażu jeszcze nie stosowałam ale nosze na codzień korekcyjne ;D z początku założenie było dla mnie udręka i zajmowało mi mnóstwo czasu a teraz robię to jedna ręka w kilka sekund :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaż! Fajnie, że użyłaś takich soczewek :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jestem pod wrażeniem Twojego makijażu ;o Soczewka ładnie się prezentuje :) Ja soczewki noszę już wieeelee lat, z kilkanaście wiec dla mnie ich zakładanie to już pikuś :D jednak początki nie były łatwe

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż rewelacja! Jeśli chodzi o soczewki, to nie umiałabym ich założyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja noszę soczewki korekcyjne i też bardzo często mam problem z ich założeniem. Kiedyś miałam problem, bo przez suche oko przykleiła mi się soczewka... Maskara! W końcu ją zdjęłam, ale oko bolało mnie przez cały dzień. Samo szkło jednak nic się nie uszkodziło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, dobrze, że „oko nie odpadło” :D. Ale poważniej: ten efekt przycieniowania mnie powalił – myślałem początkowo, że to jest nałożona na część twarzy specjalnie przycięta maska :O.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to cykor jestem. Bałabym się włożyć sobie coś do oka

    OdpowiedzUsuń
  12. Soczewki noszę od kilku lat, także zakładanie ich i zdejmowanie zajmuje mi kilka chwil, chociaż początki były trudne. Na zakup soczewek z Aliexpress bym się jednak nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż wyszedł Ci po mistrzowsku 😍
    Ja tam się ostatnio wkrecilam w paznokcie 😁
    Widać że włożyłaś w to dużo pracy, ale warto było 😀
    Hm...nie wiem czy bym zamówiła na Aliexpress soczewki, boję się tam zamawiać kosmetyki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jak widać wyszedł super. Ja mam akurat tzw. sokole oko, więc nigdy nie potrzebowałam i nie potrzebuje. Zapraszam na moje blogi http://autografy-celebrytow.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udany makijaż. Soczewka dodaje animuszu. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko ja to zawsze podziwiam osoby, które zakładają soczewki.

    Zapraszam do mnie przy okazji i zostaję u Ciebie:)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ja na co dzień noszę soczewki:) więc dla mnie to norma ich zakładanie i wyjmowanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż świetnie się prezentuje razem z tymi soczewkami :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż wyszedł świetny, a jakie poświęcenie z soczewką :D :D Też bym nie umiała założyć :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger