# 91 Portfel z Pepco

 Hejka!

Był sobie urlop... Tak! Zdecydowanie był sobie urlop!  

Miałam przygotować posty na zapas... Miałam przygotować kilka stylizacji i makijaży.... Miałam pomalować kuchnie... Ehhh co ja nie miałam zrobić... Ale żeby nie było to najważniejszą rzecz załatwiłam! Chociaż... Nie obyło się bez nerwów, ale to temat na później! Ponarzekam na to jak już będzie po wszystkim. 

Dobra! Czas już przejść do tematu, który jest lekki i przyjemny!

Każdy Pepco zna i większości lubi. Ja oczywiście należę do tej większości. Zazwyczaj kupuję jakieś pierdółki do zdjęć, bieliznę czy biżuterię, ale tym razem wyszłam z portfelem!

Szczerze nie wiem po co go kupiłam bo ja nie noszę portfela. Dokumenty mam w specjalny organizatorze, pieniędzy zazwyczaj nie noszę, a wszystkie karty lojalnościowe mam na aplikacji w telefonie. Stwierdziłam jednak, że  to trochę zmienię, głównie dlatego by drobniaki nie latały po torebce.

Wybrałam nie duży, czarny portfel, który skusił mnie przegródkami. Co do jakości, no to nie ma czego za dużo oczekiwać. Myślę, że da radę wytrzymać wiele, ale na pewno to nie portfel na lata.

Co do ceny to zapłaciłam za niego 20 zł. 



Jak Wam się podoba?

Do następnego!:*


19 komentarzy:

  1. tez mialam urlop
    mialam zrobic remont
    ogarnac prezenty na swieta
    zalatwic kilka spraw z ubezpieczeniem
    no... mialam...
    czasu zabraklo

    przypomnialas mi ze mam Lubemu kupic portfel bo obecny wyglada jak obraz nedzy i rozpaczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten portfel . Ja portfele nosze i uwuielbiam ;) Pepco tez uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny! W Pepco zawsze można znaleźć jakieś fajne rzeczy naprawdę w okej cenach!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. W pepco można dorwać naprawdę fajne rzeczy. Świetny prosty i uniwersalny portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne portfele są w Pepco 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ten portfel :) Nawet nie wiedziałam, że Pepco ma takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w pepco często kupuję sukienki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie prezentuje się ten portfel :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny portfel, wygląda na dużo droższy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, ja też szukam jakiegoś małego bo żaden nie mieści mi się do torebki :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten portfel :D Ja bardzo lubię Pepco <3
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ten portfel, jak otworzą u mnie pepco to muszę się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te urlopy i to co ma się podczas nich zrobić... 😂
    Znam to ...😁
    A portfel jest bardzo ładny 😍
    Zaskoczyłaś mnie trochę tym że nie nosisz portfela- chyba jesteś pierwszą taką osobą którą znam 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger