#90 Zamówienia z Aliexpress - Sztuczne rzęsy

 Hejka!

Jakby mnie ktoś zapytał co najbardziej opłaca się zamawiać na Aliexpress odpowiedziałabym bez wahania, że: sztuczne rzęsy! 

Dlaczego?

Odpowiedź jest prosta: cena! Ja sztuczne rzęsy używam zazwyczaj tylko do makijaży "na chwilę" czyli do takich, które pokazuję na Socjal Mediach. Nie wyobrażam sobie zapłacić 20 zł za parę rzęs by przykleić tylko do zdjęć i potem włożyć do pudełka. Jak to mówią nic nie trwa wiecznie i zazwyczaj po 3-4 makijażach taką parę wyrzucam. 

Dlatego serce mniej boli gdy wyrzucam tanie rzęsy niż te droższe!


Jakie są rzęsy z Aliexpress? Z chęcią bym napisała, że są dobre jakościowo, ale bym skłamała. Zdarzało mi się zamówić rzęsy, których pasek był tak twardy, że ciężko było dopasować je do powieki. Były też takie, które wyglądają tandetnie na zdjęciach, a co dopiero na żywo. 

Na szczęście większość rzęs, które zamówiłam, sprawdziły mi się doskonale. Dobrze się układały, ładnie wyglądały i ogólnie byłam zadowolona z nich np.tak jak z tych, które ostatnio zamówiła. 

Teraz dużo więcej makijaży robię więc musiałam uzupełnić zapasy. Zawsze kupuję w zestawach czyli np. 5 par, zdecydowanie bardziej się opłaca. Tak zrobiłam i tym razem.  Natrafiłam na dwie aukcje, z których jest bardzo zadowolona i chcę Wam je pokazać.

1. 


 Zestaw ośmiu par zachwycił mnie różnorodnością. Gdy je zobaczyłam bez wahania wrzuciłam je do koszyka. Czekałam na przesyłkę ok. 3 tygodni więc muszę przyznać, że to dobry czas. Jakość rzęs jest bardzo dobra. Pasek jest miękki więc dobrze dopasowuje się do powieki, a same "włoski" bardzo naturalnie wyglądają.  Zapłaciłam za nie : 12.42 zł. Miłym plusikiem jest to, że w gratisie dostajemy pęsete do rzęs. LINK DO AUKCJI

2.


Kolejny cudowny zestaw sztucznych rzęs. Są miękkie, ładnie i naturalnie wyglądają. Rzęsy przyszły w tym samym czasie co pierwsze więc spoko. Mam wrażenie, że są trochę asymetryczne. Ale czy Nasze naturalne rzęsy są symetryczne? No nie. Zapłaciłam za nie 7,72 zł . LINK DO AUKCJI

Jeśli ktoś z  Was chcę zacząć przygodę z doklejanymi rzęsami, to jak najbardziej polecam Wam zamówić je właśnie na Ali. Jeżeli coś Wam nie wyjdzie, to nie będzie szkoda pieniędzy. 

Dajcie znać co sądzicie o tych rzęsach:)

Do następnego!

14 komentarzy:

  1. Ja zawsze myślałam że takie rzęsy to jednorazówki...
    Na szczęście płaciłam za nie grosze bo kupowalam je w chińskim centrum handlowym

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cenowo wypada super. Ja jeszcze nigdy nie miałam założonych sztucznych rzes :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że kwestia jakości jeśli chodzi o rzęsy z Ali jest różnorodna :D Zalezy jak sie trafi :D Wolę bardziej delikatne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super ... opakowanie zawiera 8 różnych rodzajów rzęs i wszystkie są piękne.
    Pomysł tej marki od razu spodobał się mojej młodszej siostrze.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie zamówić jakiś komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słysząc o zamówieniach na Aliexpress od moich znajomych czy też na Facebooku, właśnie często padało hasło - rzęsy. I wcale się nie dziwię. Bo tak jak napisałaś, często ludzie je wykorzystują tylko do zdjęć, więc szkoda byłoby wyrzucać coś, co kosztowało kilkadziesiąt złotych.
    Piękne są te zestawy! Jeden i drugi robi wrażenie. A ich cena jest wręcz absurdalna. Świetnie, że jesteś zadowolona z zakupu. Czas przesyłki jak na Ali również niedługi ;)
    Niestety, nie potrafię przyklejać sztucznych rzęs. Albo po prostu nie trafiłam na te dobre...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rzęs nie naklejam, ponieważ mam uczulenie na większość klei, te to takie wielkie nie wiem, czy bym się na takie sama zdecydowała. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zamawiałam na ali :D Nie wiem dlaczego, ciągle się do tego przymierzam ale nadal mam jakieś opory. Muszę się w końcu przełamać, bo mają tam fantastyczne produkty, które tylko czekają na to by je wypróbować :) Moje pierwsze zamówienie to pewnie będą rzęsy! Te są piękne, aż się chce makijaż zrobić :D Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są :) Właśnie bardzo dużo osób poleca rzęsy z alli, muszę kiedyś sama zamówić!

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, za taką cenę warto spróbować, choćby do zdjęć albo żeby zobaczyć jak się będzie w takich rzęsach czuło i wyglądało ;) Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za taką cenę warto wypróbować te rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem Ci tak, ja odpuściłam sobie sztuczne rzęsy:D nie umiem tego zakładać i już:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sztucznych rzęs nie umiem zakładać ,ale kępki też zamawiam na Aliexpress- o wiele tańsze niż w PL i niegorsze jakościowo ( ostatnio mi się trafiło , opakowanie 12 które są jakieś " trefne " i " rozwalają się" )
    Ja używam kępek tylko " jednorazowo" do jednego makijażu
    Ale te rzęsy , które zamówiłaś są bardzo ładne ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger