#88 Podsumowanie miesiąca - październik - powrót weny

 Hejka!

 Listopad...

Chciałoby się rzec, nowy miesiąc, nowe możliwości i tak dalej...A prawda jest jednak taka, że ch*j wie jak to będzie.  Strajk kobiet, zamknięcie cmentarzy w ostatniej chwili, zamknięcie pubów i restauracji... Nic tylko czekać na zamknięcie kosmetyczek, fryzjerów i innych takich, a w marketach hulaj dusza, piekła nie ma!

Dobra koniec pesymistycznego myślenia czas na podsumowanie października. 

W październiku poczułam się tak jakbym się odblokowała. Wcześniej wiecznie brakowało mi czasu, a tak naprawdę miałam go mnóstwo. Nic mi się nie chciało, brak weny twórczej czy zmuszanie się czasem to pewnych rzeczy. W październiku jakby ta blokada zeszła.

Zaczęłam znowu bawić się makijażem i nagrywać Tik Toki, zaczęłam z przyjemnością tutaj zaglądać, tworzyć teksty i odwiedzać Wasze blogi.  Wiecie zaczęło mi znów to sprawiać frajdę i potrafię na to znaleźć czas! Ahhhh cudowne uczucie! Szykujcie się bo będzie sporo nowości w październiku.... tfu w listopadzie! 

Czas na statystyki: 

Liczba postów: 6! 

Tak jak mówiłam wena twórcza mnie złapała i zaczęłam pisać. Chciałam więcej, ale to i tak dobry wynik jak na mnie!

Liczba komentarzy: 94! 

Bardzo mi miło za tyle komentarzy! Zwłaszcza mocno dziękuję za ich treści bo były naprawdę rzeczowe! Najchętniej skomentowaliście post "#84 Kocia recenzja - Kula na smakołyki" (18 kom), a najmniej  #87 Halloweenowy makijaż", (6 kom) ale to nowy post więc dajmy jeszcze mu czas:)

Wyświetlenia: 2164!

Z tego jestem najbardziej zadowolona bo to skok o ponad 400 i znaczy to, że Wam się podobały treści!:) Bardzo dziękuję:) Największe zainteresowanie wzbudził wpis: "#86 Promocja Rossmann - ulubieńcy i nowości"  

Obserwatorzy: 114! 

Nowych obserwatorów z entuzjazmem witam i zachęcam innych do obserwacji.

Najważniejsza zmiana jaka nastąpiła jednak w tym miesiącu to zmiana nagłówka! Oj długo czekałam na ten moment, ale nie miałam odpowiedniego zdjęcia! Teraz już mam i bardzo mi się podoba!

A jak Wam?


Do następnego!

 

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na nagłówek :) Przyciąga wzrok i zapada w pamięć. Gratuluję statystyk. Dzięki tym cyferkom człowiek widzi, że to co robi ma sens. Czekam na kolejne Twoje wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby listopad był dla Ciebie przyjemny i owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tez wena pojawiła si w październiku do tworzenia nowych postów, co było mega przyjemne. Niestety nadeszły takie czasy, ze ciężko jest przewidzieć co może wydarzyć się za tydzień. Tez mi ciężko zrozumieć czemu zamknięto restauracje, wystarczyły obostrzenia co do liczby osób.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny nagłówek, podoba mi się :)
    Cudownego listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zyczę kolejnych sukcesów :) Miło jest obserwować postępy :) Też bardzo lubię przyglądać się swoim ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłowek jest super ;) Gratuluje statystyk :) Listopad chyba nie zapowiada się kolorowo ... znow kolejne obostrzenia :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie miesiąca :D Oby statystyki w listopadzie były jeszcze lepsze :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger