#111 Zegarek z Aliexpress

 Hejka!

 Mało mnie tutaj w marcu, ale ten miesiąc jest jakiś bardzo męczący! Niby czas mam, tematy na posty też mam, ale gdy siadam do komputera to patrzę na migający kursor i nic nie potrafię napisać. Nawet nie mam siły odwiedzić Wasze blogi, bo to by oznaczało, że muszę przeczytać post i zostawić jakiś konkretny komentarz! A mi się myśleć nie chce i w tym jest problem!...Wybieram wtedy odmóżdżające rozrywki np. takie jak Tiktok! 

Zachodzi jeszcze taka możliwość, że cierpię na przesilenie wiosenne i ogarnęło mnie czyste lenistwo! 

Dobra! Koniec z usprawiedliwianiem się, czas na temat posta!

Zegarki.... Uwielbiam zegarki, ale ich nie noszę! Kupuję, noszę kilka dni, a potem lądują w szufladzie! Oczywiście potem baterie padają i tym sposobem mam całkiem pokaźną kolekcję niedziałających zegarków. 

Nie powstrzymało mnie to jednak przed zamówieniem na Aliexpress kolejnego zegarka! 


Kolejne zamówienie z cyklu zamówiłam, zapłaciłam, czekałam, założyłam spór i dostałam zwrot. Powiem Wam, że przez to czuję się jak królowa cebularzy xD Zamawiałam ten zegarek na początku listopada... Doszedł jakoś końcem lutego, początkiem marca. Zdziwiłam się bo akurat zegarek już spisałam na straty.

"Zapłaciłam" za niego 8,53 zł więc cena spoko. Trochę to długo trwało, ale.... już się przyzwyczaiłam xD

Jeśli chodzi o jakość to muszę powiedzieć, że wygląda na ciężki, solidnie wykonany, a jak się go weźmie do ręki to.... tandeta jakich mało! Nie zrozumcie mnie źle! Wcale to nie jest minus! Tak naprawdę dopiero jak dotkniecie zegarek to przekonacie się, że nie jest taki na jaki wygląda!

Jeżeli będziecie chciały zamówić taki zegarek i macie dużo cierpliwości to zostawiam Wam linka! Teraz kosztuję ponad 10 zł, ale myślę, że za taką cenę warto zaryzykować.

KLIK TUTAJ


 Do następnego!

23 komentarze:

  1. Na Alie można znaleźć wiele cudeniek :) Zegarek wygląda super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie prezentuje się ten zegarek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach nie wygląda na tandetny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zegarki, są według mnie ciekawym urozmaiceniem skomponowanego zestawienia! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zegarek, który wygląda solidnie, ale zaskakująco lekki, ma fajny kształt i wygląda stylowo.
    Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zegarki z Ali! Super jakość za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masywny taki:D wolę nieco delikatniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładny zegarek! Lubię tego typu modele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O łał! Ale ładny! Ja dużo zamawiam na ali. Mam zegarek z paskiem w panterkę za ok 8 zl i jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny nietuzinkowa zegarek

    OdpowiedzUsuń
  11. Aliexpress to moja słabość kupuje tam bardzo dużo :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zegarek <3 Ja mam dwa ulubione, ale też leżą w szafie i musze wymienić baterie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jakoś w ogóle nie noszę zegarków :P dopiero od niedawna noszę opaskę miband, którą dostałam w prezencie urodzinowym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuje się niezwykle ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że mamy podobnie. Zdarza mi się zamówić jakieś zegarki na ali, aczkolwiek wiem, że i tak nie będę ich nosić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny, też lubię zegarki😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci ze calkiem ladny ten zegarek i cena calkiem spoko. Mnie ostatnio kusil zegarek z katalogu oriflame z marki Giordani Gold, bardzo ladny naprawde. Mam perfumy z tej marki i jestem bardzo zadowolona. O tym zegarku caly czas mysle, moze kupie sobie go na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger