#112 Herstory - zapach od Avon

Witam!

No i mamy kwiecień! Ba! Już nawet jesteśmy po świętach!  No cóż.... Ostatnie tygodnie były ciężkie, następne też nie będą lepsze więc wybaczcie mi moją słabą aktywność na blogu. Powiem tylko, że mam już dość tej całej pandemii na tyle mocno, że mam nerwy i nie umiem nad nimi zapanować. Czasem zdarza mi się być wredna! 

Dobra, ale ja nie o tym chciałam pisać! Czas przejść do tematu posta!

Każdy chyba choć raz w życiu coś zamawiała z AVONu. Ja kiedyś zamawiałam na potęgę.  Lubię ich lakiery do paznokci, płyny do kąpieli, torebki i biżuterię. Jest jednak jedna rzecz, którą w tej marce kocham: zapachy!

Uważam, że Avon ma najlepsze zapachy na rynku za taką przystępną cenę. 


W moje ręce ostatnio wpadł zapach "HERSTORY" i powiem szczerze nie wiem dlaczego dopiero teraz! Jest elegancki, a jednocześnie delikatny jeśli wiecie o czym ja mówię xD Główne nuty zapachowe to: różowy pieprz, irys i paczuli.

Perfumy z Avonu to nie tylko piękne zapachy! To również piękne flakoniki! W sumie jak na to popatrzeć to czasami kieruję się przy zakupie wyglądem perfumy, a nie zapachem! Avon ma to do siebie, że flakoniki bardzo często oddają wizualnie to co możemy poczuć w środku. Ja się nigdy nie rozczarowałam!


 Jestem ciekawa czy Wy lubicie markę Avon, a jak tak to za co najbardziej?

Jeśli chcecie spróbować swoich sił jako konsultantka marki Avon to zostawię Wam linka i tam będziecie mogły/mogli przeczytać o korzyściach i zarejestrować się! 

KLIK TUTAJ --- AVKONTO

Do następnego!

13 komentarzy:

  1. Lubię zapachy z Avonu, aczkolwiek dawno już nie miałam żadnego nowego. Tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie te perfumy są zbyt przytłaczające :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem fanką Prada - Candy. Bardzo kobiece. :) Z Avonu miałam kilka rzeczy i były ok ale nigdy nie kupiłam tam perfum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks stunning! I wonder how it smells like 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kojarzę jeszcze tego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te perfumy, muszę je w końcu zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam ogromny sentyment do zapachów Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam w klubie- też mi nerwy puszczają przez te pandemie i zdarza mi sie przez to być nieprzyjemną...
    Avon jest mi oczywiście znany - lubiłam lata temu stamtąd zamawiać, zazwyczaj kosmetyki do pielęgnacji ciała (bo za ich kolorówką nie przepadam)
    Też bardzo lubiłam ich perfumy, aktualnie mam "swój zapach" i nie będę zmieniać -nie chce ryzykować bólu głowy, bo tak właśnie działa na mnie ostatnimi większość zapachów
    Flakonik jest bardzo ładny 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś moja mama zamawiała sobie perfumy z avon i z tą jakością naprawdę było nieźle. Zapachy są bardzo trwałe i zróźnicowane :) ja niestety od dawna nic z avonu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te perfumy! Przepięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię markę Avon za ich perfumy :D
    Jestem ciekawa zapachu perfum, które zaprezentowałaś :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Odkąd znalazłam swoje ulubione perfumy, swoje idealne zapachy przestałam testować inne kosmetyki. Kiedyś jednak dużo miałam produktów z avonu :) Moje ulubione to Luck, ale mają naprawdę wiele fantastycznych zapachów w ofercie :) Wspaniała recenzja, naprawdę świetny wpis :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger