#109 Lady Gaga - Judas - make up!

Hejka! 

No i już mamy marzec! Minął już rok od kiedy jesteśmy w "nowej rzeczywistości" i co raz bardziej męczy ta rzeczywistość. No ale nie marudzę... Za dużo już tego wszędzie!

Pamiętacie jak pisałam nie dawno o kolczykach, które zamówiłam w listopadzie, otrzymałam zwrot, po czym przyszły! KLIK TUTAJ .  Ostatnio przyszło mi jeszcze kilka takich paczek, za które już otrzymałam zwrot. Nie żebym narzekała, ale jakoś tak źle się z tym czuję xD

W jednej z tych paczek były bandamy (czarna i biała) , które zamówiłam na początku listopada!  Gdy tylko zobaczyłam je od razu przyszedł mi do głowy jeden makijaż i już wiedziałam , że go muszę zrobić!

 

Znacie teledysk "Judas" Lady Gagi? Myślę, że większość z Was chociaż raz widziała go.  Makijaże Gagi w tym teledysku cechuje jedno : kreski. Wyraźne, abstrakcyjne i mocno podkreślające oko!

Najbardziej charakternym makijażem jest ten, który pojawia się w większości teledysku czyli z dwoma kreskami pod oczami.  Bardzo dużo blogerek, vlogerek i influencerki odtworzyło ten make up więc ja też spróbowałam.

Zobaczcie jak mi wyszło i koniecznie dajcie znać czy Wam się podoba!







Makijaż na pierwszy rzut oka wydaje się trudny do wykonania, ale uwierzcie mi tylko się wydaje. W sumie dłużej mi zajmowało układanie peruki i bandamy niż malowanie kresek! Jestem bardzo zadowolona z efektu, a jak Wam się podoba? Dajcie znać!!! 


Do następnego!


















27 komentarzy:

  1. Genialne! Faktycznie jak Gaga :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny efekt uzyskałaś. Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wyszło Ci super!
    Faktycznie wydaje się, że jest to duży wyczyn. ! :) Ale może, skoro piszesz, że nie jest taki trudny, kiedyś w weekend też spróbuję go odtworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie odrworzyłaś look Gagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale efekt wooooow! makijaż swietny i to podobieństwo! Szał! https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegenialny makijaż, wyglądasz super!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow, jestem pod ogromnym wrażeniem!!!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenkę znam, ale teledysku i kresek nie pamiętałam. Makijaż wyszedł super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż :) Bardzo dobrze udało Ci się odwzorować pierwowzór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż petarda. Wygladasz zachwycajaco 🤩 uwielbiam Gage

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak szalałam na punkcie tej piosenki w gimnazjum :D

    Genialny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym pewnie i tak zepsuła, od lat robię tylko kreski na powiekach, bo nic więcej mi nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba przyznać, że efekt prezentuje się naprawdę bardzo ładnie :D
    Super odwzorowałaś ten makijaż :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great make up dear.I follow you from now, and I wait you in my blog nuestrascositasricas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, mega ciekawe, choć dla mnie przerażające :D
    Nie słyszałam tego kawałka. Mam się bać go włączać? :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia! Wyglądasz zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne odwzorowanie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No ekstra wyszedł ci ten makijaż :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super! A ja w pierwszej chwili myślałam, że to Lady Gaga! Łał :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger