#108 Makijaż walentynkowy

 Hejka! 

Tym razem wpadam tutaj z szybkim postem! Dlaczego z szybki? Odpowiedź jest prosta: koniec miesiąca, a ja mam jeszcze walentynkowy makijaż do pokazania:D !

Także nie przedłużając zostawiam Was ze zdjęciami:



Muszę Wam się nieskromnie przyznać, że makijaże co raz lepiej mi wychodzą! Chciałabym się jeszcze bardziej rozwinąć w tym kierunku. Muszę sobie to wszystko, ładnie, pięknie zaplanować... może jakiś kurs...

Plany planami, ale wiadomo na pasję trzeba mieć pieniądze, a na razie całe moje hajsy idą dalej w prawko. Także póki co tym co mam i trochę pomocy Aliexpress będę szlifować swoje umiejętności w zaciszu domu. 

Może macie jakieś kosmetyki kolorowe godne polecenia z Ali? Dajcie znać w komentarzach np. linkiem do recenzji na Waszym blogu lub linkiem do Ali! Będę wdzięczna!!!

Do następnego!!


17 komentarzy:

  1. Urocze są te balony-serduszka. Widać, że robisz makijaże z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baloniki w kształcie serc wyglądają naprawdę uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale przepiękny makijaż, a co do kosmetyków z ali - to nie mam niestety :D nie zamawiam tam :D ale jest grupa - POLSKA ALiEXXPRESS na facebooku i tam znajdziesz dokładnie wszystko! :D https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne te baloniki na poliku!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie, jak pomysłowo! Walentynka nasza ❤ Piękny kolor na ustach! ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż :) Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspirujesz kochana! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudownie wyglądasz:) i te włoski super Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trening czyni mistrza. Moim zdaniem wyszło rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent! Ja nie umiem nawet dobrze narysować sobie kresek ;) Jakoś zawsze trochę nierówno mi wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za makijażowe plany - przepięknie się malujesz 😍
    Ten make-up jest cudny, taki dziewczęcy 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! ale śiwetnie CI wyszło! zastanawiam się zawsze czy u mnie by cokolwiek takiego wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż :) Idealny do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny makijaż Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomyslowy ten Twój makijaż. Podoba mi się Twoja odwaga do zmalowania czegoś innego, niż zwykły make-up. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger