#107 Kolczyki z Aliexpress za darmo?

 Hejka!

 No i mamy koniec lutego! Szczerze, jak rok temu dłużył mi się ten miesiąc, tak w tym roku przeleciał mi niesamowicie szybko! Nie wiem czy się cieszyć czy nie....

Wiecie, że jestem Alieholiczką, a jak ktoś jeszcze nie wiedział to już wie! Zamawiam bardzo dużo i do póki nie pojawił się się covid mój romans z Aliexpress był prawie idealny. Zdarzały się  "spory", ale były one małostkowe! Teraz to istny cyrk. Zacznę od tego, że czas oczekiwania na zamówienie zdecydowanie się wydłużył bo zamawiałam kilka rzeczy ze sprawdzonych aukcji, które mi przychodziły w niecały miesiąc, a teraz 2 miesiące... 3 miesiące... albo w ogóle nie przychodzą.  Spory zakładam średnio 6 na 10 zamówień. Oczywiście dostaję kasę z powrotem, ale zdarza się tak, że jednak towar przychodzi. Na przykład kolczyki, które w tym poście Wam pokażę. 

W grudniu pokazywałam Wam dwanaście par kolczyków, które zamawiałam na promocje 11.11.  Link do posta - KLIK  . Te, które chcę pokazać też zamawiałam na tą promocję, a przyszły mi 15 lutego. Po czterech miesiącach, założonym sporze i zwrocie pieniędzy. 

Wiecie powinnam się cieszyć bo kolczyki za free, ale one już i tak są tanie. Wkurza mnie to, że kolczyki mogłam mieć dużo wcześniej bo według śledzenia w aplikacji "wysyłka lokalną firmą przewozową" widniałam od dwóch miesięcy.  I uważam, że to nie wina Aliexpress, a właśnie lokalnej firmy przewozowej. Resztę dopowiedzcie sobie sami.

Dobra koniec marudzenia czas pokazać kolczyki!


 

Nieszczęsne kolczyki, które chcę Wam pokazać to dwa zestawy po sześć par kolczyków.  Oba zestawy są w kolorze złotym. To taki mój mały "odchył" , że nie łącze srebra i złota, a mam okulary, które mają złote wstawki, więc kupuję biżuterię w takim kolorze. 

Te zestawy różnią się nie co od poprzednich dwunastu par. Zdecydowanie są delikatniejsze, a przynajmniej te "zwisające" z ucha.  Za oba zestawy "zapłaciłam" 14.68 zł. 


Pierwszy zestaw kosztował : 7.18 zł i prezentuje się tak:

Góra mi się powtórzyła z poprzednim zestawem, ale mi to nie przeszkadza bo u mnie małe kolczyki się często gubią.  Jeśli chodzi o jakość to jest taka sama jak w popularnych sieciówkach. Nic szałowego, ale znacznie taniej!




 Za drugi zestaw zapłaciłam 8,28 zł.


W tym zestawie nic się nie powtarza z poprzednimi, aczkolwiek te małe kolczyki nie bardzo mi się podobają.. Jakość taka sama jak w poprzednich. 


Jak Wam się podobają kolczyki?

Dam Wam linka do tej aukcji bo ja uważam, że to nie wina "maj frenda" z Alie tylko winna " lokalnego przewoźnika" więc warto zaryzykować. Może Wasz przewoźnik jest lepszy niż mój. Oczywiście cena kolczyków uległa zmianie ( czyt. podwyższeniu), ale ja i tak uważam, że warto! 

KLIK KOLCZYKI

Jestem ciekawa jak u Was jest z przesyłkami z Alie? Dajcie znać w komentarzach:D

Do następego!


26 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) Lubię kolczyki z ali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolczyki.Najbardzej spodobały mi się z pierwszego zestawu listki i kółka z delikatną zawieszką, oraz z drugiego zestawów kółka z perełkami. Muszę przyznać, że jeszcze nic nie zamawiałam z ALIEXPRESS, a widzę że warto. Pozdrawiam cieplutko☀️

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki są naprawdę bardzo ładne :D
    Ja jednak nie lubię robić zakupów na aliexpress.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki! U mnie dokładnie to samo, paczki zamówione przed świętami w grudniu jeszcze nie dotarły, dlatego spór za sporem zakładam. Uwielbiam Ali i mimo, że przez pandemię mega się wkurzam za te paczki nie potrafię z niego zrezygnować, ot takie małe uzależnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamawiałam jakiś czas temu kilka paczek to przyszły dość szybko poza jedną, na tą jedną to czekałam ponad 2 miesiące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze ja czekam na swoje paczki już 3 miesiące...

      Usuń
  6. Mi się ten luty masakrycznie dłużył...
    Bardzo mi się podobają te kolczyki (ja zresztą lubię nosić kolczyki ,rzadko się bez nich pokazuje chyba że noszę rozpuszczone włosy)
    Z tym zamówieniami z Aliexpress to i u mnie nie jest najlepiej ;też czekam po 2 miesiące, zazwyczaj mi wszystko dociera ale rzeczywiście czas dostawy się wydłużył
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kolczyki przepiękne, ja zawsze się obawiam ze coś do mnie nie dotrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolczyki! :)
    Nigdy nic nie zamawiałam na Alie, więc nie wypowiem się co do przesyłek.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Lokalny przewoźnik" ostatnio zawodzi po całości, również przy przesyłkach krajowych:/
    Kolczyki bardzo fajne, szczególnie te listki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolczyki! Zwłaszcza te delikatne. Są super. Mam delikatne uszy, więc raczej nie zniosłyby tworzywa, z którego są wykonane, ale robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy nic z tego sklepu, te listki są fajne 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki z Ali są super 🤗 Te z perełkami piękne

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne kolczyki bardzo w moim stylu kubie takie detale w stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pięknie sie prezentują! udany zakup! https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja czekam już drugi miesiąc na moje zamówienie z Ali... Ciekawe kiedy do mnie dotrą moje mazidła haha

    OdpowiedzUsuń
  17. ja z Ali nie zamawiam, bo akurat jak u Ciebie jest wiecej udanych zamowien, tak u mnie sa same porazki... i to bylo sporo przed korona. wizualnie kolczyki mi sie bardzo podobaja ;) no i fajnie, ze pieniazki Ci zwrocili a kolczyki w koncu dostalas :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Krzyże genialne! I te liście również bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  19. w sumie rzeczywiście słabo wyszło, że tak długo czekałaś ;) ale za free to dobre i to ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. These are beautiful earrings. I really like the last little ones. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolczyków nigdy za wiele :) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czas się wydłużyl, ale na te kolczyki zdecydowanie warto było czekac :) Przepiękne!
    https://bloomywitch.blogspot.com/2021/02/ksiega-cieni.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolczyki, jak za taką cenę...
    Ja niestety nie zamawiam na Ali ze względu właśnie na to że boje się tego długiego czasu oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam nie raz o takich akcjach z Alliexpress :D Kolczyki prezentują się świetnie - warto było czekać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger