#192 Jesieniara

 Siema!

Oj obijałam się w tym miesiącu... oj obijałam się....

Ostatnio jakoś nie miałam weny twórczej do bloga... Przyznaję się bez bicia miałam lenia jeśli chodzi o tworzenie treści tutaj. 

Niestety nie wiem czy mi przeszło, ale spróbuję ;D. 

Na dobry początek przywitam Was ze stylizacją!



Pewnej jesiennej niedzieli wybrałam się wraz z siostrą na zdjęcia! Wybrałyśmy na foty na zamek w Dąbrowie Niemodlińskiej! Byłam tam wiosną i byłam zachwycona, więc musiałam być tam jesienią! 
Bez zbędnego rozpisywania zostawię Was ze zdjęciami bo wyszły zacne!













Sukienka - Shopee (Lovito)
Kurtka - Shein
Torebka i Golf - Pepco
Kapelusz - Aliexpres
Buty - Butoholiczki
Kawa - Żabka za Żabsony!
 




4 komentarze:

  1. Grunt to do niczego się nie zmuszać. W tym roku również mocno zaniedbałam bloga, ale pisanie na siłę wychodzi jeszcze gorzej... Dlatego na spokojnie :)
    Przepiękne, jesienne zdjęcia. To pierwsze niesamowicie mnie urzekło :) Ma klimat.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne jesienne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz jako jesieniara 😍
    Fajne są te zdjęcia 😍
    Nie wiem czy to zasługa Twoich włosów, stroju, czy i tego i tego, ale naprawdę świetnie wyglądasz i idealnie wpasowywujesz się w jesienne klimaty 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie sukienki jaką masz Ty. Jesień jest niesamowitą porą roku :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger