#105 Torebka al'a Chanelka

 Hejka!

 Za czasów starego bloga ( jak ktoś jest ze mną od dawien dawna ten wie) prowadziłam cykl "klasyka kobiecości". 

Opisywałam w nim wtedy rzeczy, które uważałam za takie ponadczasowe, które kojarzą się z kobiecością...Takie rzeczy, że np. jak mówisz perły to myślisz kobieta. Podobał mi się wtedy ten cykl i chciałaby go wznowić  ale to wymaga czasu, a u mnie z nim to różnie.

Pomyślałam jednak, że zrobię coś podobnego i od czasu do czasu pojawią się posty tego typu i taki post dzisiaj  będzie!

Z czym Wam się kojarzy słowo Chanel?  Może z perłami? Czy może z perfumami No 5? A może z kultową, czarną, pikowaną torebką zwaną "Chanelką"? Dla mnie zawsze będzie się kojarzyć z elegancją.

Chciałam Wam w tym poście pokazać nową torebkę, która no może nie jest "chanelką", ale bardzo ją przypomina.:)


Jest to nie wielka torebka, która spokojnie pomieści mały portfel i telefon. Idealnie nada się przyda na imprezy. Zamówiłam ją na grupie na Facebook'u : Butoholiczki- grupa stworzona dla kobiet -> Klik

Cenowo bardzo atrakcyjnie wyszła, bo kupiłam ją za ok. 30 zł natomiast jeśli o jakość to nie oczekujcie jej zbyt wysokiej. Nie należy do złych! Ja bym ją określiła, że jest adekwatna do ceny. Ja jestem z niej bardzo zadowolona, bo jest mała, elegancka i nie mogę się doczekać kiedy stworzę z nią jakąś stylizację i Wam pokaże!


Jeśli szukacie takiej torebki to akurat dziewczyny jeszcze szukają chętne osoby  na to zamówienie.  Podsyłam Wam bezpośredniego linka ------ KLIK 

A jak Wam się podoba torebka? 

Do następnego:*

13 komentarzy:

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger