#104 Walentynkowa Sailor Moon

 Hejka! 

Zima nie odpuszcza! Z jednej strony się cieszę bo dawno nie było takiej zimy, wymrozi te wszystkie paskudne robaki i ogólnie jakoś to takie naturalne, że w lutym  jest śnieg! Jednak....no już wiosna mogła by już przyjść. 

Lada chwila walentynki i chciałam Was zapytać: o jakiej bajce pomyśleliście by w pierwszej kolejności, która by pasowała do klimatu święta zakochanych? 

U mnie zdecydowanie "Czarodziejka z Księżyca"! No bo kto jak nie Usagi Tsukino zakochana w Tuxedo Mask, traciłam zmysły na jego widok! Matkoooo....uwielbiałam tą bajkę! Ostatnio jak przeglądałam Aliexpress to stwierdziłam, że coś poszukam z tematem tej bajki. Znalazłam T-shirt  z idealnym nadrukiem i fajną ceną.

Niestety na fajnym nadrukiem i fajną cenną się skończyło! Zacznijmy od tego, że zamówiłam rozmiar "L" gdzie normalnie noszę "M" i ta elka okazała się małą emką.... baaaaa nawet rozmiarem "S"! Jest luźna owszem, ale mogła być dłuższa bo tak to ani cropp top, ani t-shirt. 

Jeśli chodzi o nadruk to muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Nie wiem jeszcze jak się sprawdzi po praniu, ale mam nadzieje, że będzie okej.

Materiał jest bardzo przyjemny. Fajnie się w tej koszulce śpi. Za koszulkę zapłaciłam jedyne: 17:78 więc za tą cenę nie powinnam narzekać. 


Nie będę Wam jej jednak polecać, ale podam link do niej. Jak będziecie sami chcieli zamówić to na własne ryzyko, bo ogólnie materiał jest spoko no i ten nadruk cudo. Natomiast jeśli chodzi o rozmiar to on jest mało wymiarowy

LINK DO KOSZULKI

Jestem  mega zadowolona z tego makijażu. Wbrew pozorom nie robiłam go długo chyba nawet nie godzinkę. Kreski zrobiłam matową pomadką z Maybelline "Super Stay" nr. 40!


Jak Wam  się podoba post?

Do następnego!:*





22 komentarze:

  1. makijaż oka super;) a te rzęsika wow:D ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Czarodziejki z Księżyca! Ukochane anime :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czarodziejkę z księżyca:) Pięnke rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszulka, oglądałam kiedys tą bajke i mam miłe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieg jest super ,ale mogłoby się ocieplić trochę (I żeby tak nie wiało...)
    Oj nie mam żadnych skojarzeń jeśli chodzi o bajkę -nie należę do fanów Walentynek
    A makijaż przepiękny i te rzęsy 😍
    Właśnie przez te rozmiary rzadko zamawiam ubrania na Aliexpress
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajka mojego dzieciństwa, a makijaż naprawdę jest rewelacyjny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool T-shirt and awesome makeup!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez lubiłam ta bajkę :) Ciekawy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jak dla mnie perfecto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż kochana, walentynki mi się kojarzą z zakochanym kundlem hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh i love it your style
    The t-shirt is fabulous I am a good fan of Sailor Moon
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli chodzi o bajkę, która przychodzi mi na myśl o tym święcie to tylko " Zakochany kundel" :D
    O "Czarodziejce z księżyca" nie słyszałam, ale T-shirt jest naprawdę świetny :D
    Szkoda tylko, że rozmiar okazał się być inny. Piękny makijaż :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulala, rzęsy robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny makijaż :) Widać, że lubisz bawić się makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku, ale superancka koszulka! <3
    I jaki makijaż, rozpromienia Twoją twarz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger