#97 12 par kolczyków w cenie 1- zamówienie z Aliexpress

 Hejka!

  Uwierzycie, że do świąt zostało już tylko dwa tygodnie!? Ja oczywiście jestem w czarnej D..., ale się nie martwię bo na pewno zdążę ze wszystkim! Przynajmniej mam taką nadzieję:)

W dzisiejszym poście chcę pokazać Wam moje zamówienie z Aliexpress, a dokładnie kolczyki, które zamówiłam na promocji 11.11! 

 


 

 Pierwszy zestaw kolczyków kosztował mnie 7,03 zł i muszę przyznać, że jestem mega zadowolona z nich!  Jakość ich jest bardzo dobra! Nie podoba mi się tylko jedna para czyli te różowe, sznureczkowe. 

Drugi zestaw kosztował mnie 6,91 zł i jest bardziej delikatniejszy! Szkoda, że w tym zestawie dwie pary małych kolczyków są identyczne co w zestawie pierwszym. No ale ja bardzo często takie kolczyki gubię więc będę miała na zapas!


Oba zestawy kupiłam na tej aukcji -> KLIK<-   

Jeśli chodzi o czas oczekiwania na zamówienie to muszę przyznać, że bardzo szybko dotarły! Czekałam na nie jakieś 2 tygodnie więc naprawdę spoko! Cena też jest bardzo fajna bo średnio za jedną parę koczyków musiałam bym zapłacić nawet 2 x więcej! Tak mam 12 par w cenie... jednej!

Który zestaw Wam się najbardziej spodobał?

Do następnego!

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie kolczyki w bardzo dobrej cenie.Udany zakup. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolczyki, drugi zestaw podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te złote, z pierwszego zestawu :) Są strasznie ciężkie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie udało Ci się je dorwać. Te grube złote mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna okazja ;) drugi zestaw podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki, a cena Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam te czarne ze złotym wiszące i bardzo lubię :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Ali można znaleźć naprawdę fajne okazje. Jeżeli chodzi o biżuterię i inne dodatki uważam, że nawet na co dzień warto tam zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kolczyki z ali. Mają naprawdę dobrą jakość jak na tak niskie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolczyki za niską cenę ;) Ja noszę tylko takie wkładane, jakoś nie mogę się przekonać do wiszących albo kół, ale u innych mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te długie złote. Świetna opcja z tymi kolczykami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna biżuteria i to jeszcze w bardzo korzystnych cenach <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kolczyki z Ali!
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolczyki! Ja mam chyba ze sto par haha. Takie czerwone mam również, albo bardzo podobne ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger