#95 Skrzat Merlin i Mikuś Liroy

 Hejka!

Jak Wam mija grudzień? U kogo spadł pierwszy śnieg? Myślicie, że w tym roku będą białe święta?

Ostatnio, w którejś telewizji oglądałam wypowiedź pewnego "fachowca" , że ostatnia taka prawdziwa zima była 10 lat temu. Sięgnęłam pamięcią i sobie przypomniałam jak 10 lat temu pracowałam na MOPie, na stacji benzynowej na A4.  To była wigilia, ja miałam drugą zmianę ( pracowałam wtedy po 7h dziennie)  i mnie mama odwoziła do pracy. Były wtedy ogromne koleiny z zamarzniętego śniegu w wiosce gdzie mniej więcej miał miejsce ten MOP. Dowiozła mnie tylko do wiaduktu nad A4, a musiałam dostać się na drugą stronę. No nic trzeba było iść na pieszo bo by nie wjechała na niego. Ba! Idąc widziałam jak mój kierownik  jechał już do domu i byłam pewna że się miniemy na wiadukcie. Jakie było moje zaskoczenie jak zobaczyłam go w krzakach bo auto mu zjechało! To była zima! 

No ale wracając do "Pana Specjalisty", stwierdził on, że to jest cykliczne i co 10 lat jest taka zima i jest szansa, że będziemy mieli kolejną taką wigilię ze śniegiem... Wierzę w jego słowa! Chcę wigilię ze śniegiem ale tylko do 28 grudnia! Potem poproszę bez śniegu, dopóki nie zdam prawka!

Skoro już jesteśmy przy temacie świąt to chciałabym Wam przedstawić Mikusia Liroja i Skrzata Merlina!


Skrzat Merlin to poczciwiec, który był dorwany na promocji w Leroy Merlin za ok. 30 zł. Sympatyczny skrzat bo potrafi zmienić swoją wielkość. Podobał mi się już w zeszłym roku ale jakoś tak nie po drodze mieliśmy razem! Teraz zawitał w moje progi i robi furorę.!

Mikuś Liroj zdecydowanie miał branie, bo po trzech dniach już był trudno dostępny:D Ahhh ten Mikuś:D No ale cóż się dziwić jak cena fajna: Liroj ma ok. 40 cm uroku, a tylko 35 zł wartości! Oczywiście w Leroy Merlin! Szczerze nie wiem czy jeszcze go dorwiecie:D

Jak Wam się podobają?

Kto ma już ubraną choinkę lub przystrojony dom?

Do następnego!


9 komentarzy:

  1. Urocze skrzaciki :) muszę się już zabrać za dekoracje w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają super! Jak ja uwielbiam świąteczne dekoracje :)
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ozdoby, szczególnie ten skrzat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful decorations Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie choinka stanie w najbliższy weekend, jeśli uda mi się jakaś ładna upolować. A ozdoby powoli pojawiają się w mieszkaniu, co tydzień coś nowego ;)Skrzat wygląda przesympatycznie w obu rozmiarach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chce takiego skrzata ale są super :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger