#94 Podsumowanie miesiąca - Listopad - Co tu się zadziało!

 Hejka!

No i mamy grudzień!  Chciałoby się powiedzieć "W KOŃCU" bo ten straszny rok się kończy, ale będę realistką i napiszę, że coś czuję, że nowy rok nie będzie inny niż ten.  

Grudzień to dla mnie przede wszystkim miesiąc skrajnych emocji. Z jednej strony: przyjemna atmosfera świąteczna, pieczenie pierników, zapach mandarynek, a z drugiej strony: gorączkowe szukanie prezentów, zakupy, sprzątanie i więcej pracy w pracy.  No cóż takie życie...

Zanim przejdę do podsumowania listopada to jeszcze mam dla Was krótkie zapowiedzi parafialne na grudzień. W tym miesiącu chciałabym Wam pokazać co zamówiłam z Aliexpress na promocj 11.11, zastanawiam się też nad powrotem serii " Madzioszek w kuchni" oraz chcę stworzyć kilka stylizacji i Wam je tu pokazać. Czy mi się to uda to zobaczymy, bo mam w dużej przewadze pierwsze zmiany, a różnie mam po nich czas....  Zobaczymy, nie obiecuję:)

 

Dobra,a teraz czas na podsumowanie listopada!

Kto czyta mojego bloga regularnie ten wie, że ze statystykami w tamtym miesiącu było mi nie po drodze! Nie wiem co się zadziało, ale spadły nieziemsko w dół! No, ale nie ważne, było... minęło...

Czas na liczby:

Ilość postów:  6! Całkiem dobry wynik! Mam nadzieje, że w grudniu uda mi się podobny wynik, a może i nawet lepszy!:)

Liczba komentarzy: 107! Wow! Wow!  Bardzo dziękuję:* 

Wyświetlenia: 741 odsłon.... w porównaniu do poprzedniego miesiąca to spadek o 1423 odsłon!!!  

Obserwatorzy: 120 osób czyli witam na pokładzie nowe 6 osób!:) 

Nie robiłam podziału na najbardziej komentowane i najchętniej odwiedzane posty bo stwierdziłam, że nie ma sensu. Było, minęło, nie ma co się rozczulać. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z statystyk, a Wasze komentarze dają mi motywacje!

Dziękuję, że jesteście!:*

Do następnego!





16 komentarzy:

  1. Klimat świat jwst cydowny, grudzień będzie piękny 🥰 mi tez spadły wyświetlenia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wynik! :) Sporo nowych obserwujących, patrząc na to że wiele bloggerów przechodzi na Insta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już kupiłam prawie wszystkie prezenty :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę lepszych statystyk w grudniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mamy już grudzień. Niech się kończy ten rok.

    OdpowiedzUsuń
  6. To tylko statystyki :) Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie też był mocny spadek wyświetleń, ale no cóż, takie życie :P
    Czekam na zakupy z Ali

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że jesteś zadwolona ze statystyk. Ja w sumie cieszę się, że ten rok się kończy ale z drugiej strony boję się tego nowego roku. Oby było już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale smacznie wygląda ten deser!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh I will be happy to read about your Haul in Decemebr

    OdpowiedzUsuń
  11. No to trzymam kciuki, żeby grudzień był po prostu dobry. Dla nas wszystkich. Bo to co się dzieje z każdym dniem przeraża mnie coraz bardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam grudzień! Przygotowania do świąt, choć męczące dają mi powera. Piękne zdjęcie! Ale apetycznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super podsumowanie, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię grudzień, to magiczny miesiąc. W tym roku chyba jeszcze bardziej, bo zamyka ten nieudany rok i daje nadzieję na nowy, lepszy. Już się nie mogę doczekać świąt, pakowania prezentów, pieczenia ciast :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj jaz też czekam na koniec roku, a do tego okłamuje sama siebie, że 2021 będzie inny lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger