#96 Świece Wonderful - Pomarańcza z cynamonem!

 Hejka!

Co tam u Was słychać? Ja od soboty mam mini urlop, który spędzam go na porządkach świątecznych. Może nawet ubiorę choinkę. Zobaczymy, na pewno muszę umyć okna. Ehhh jak ja tego nie lubię robić! No, ale jak trzeba to trzeba!

Obowiązki, obowiązkami, ale gdy przychodzi wieczór to czas na relaks. Ciepła herbatka i przyjemna świeca zapachowa to idealny przepis na wyciszenie się, odprężenie i odpoczynek.


W tym poście pokazuję moją pierwszą i myślę, że nie ostatnią sojową świece od swiece-wonderful.pl . Świece Wonderful są w 100%  wykonane z naturalnego wosku sojowego, są ręcznie robione i są produktem polskim.  Świecę są dostępne w trzech wielkościach: 180ml, 250ml i 400 ml. Dostępne są również w dwóch kolorach szkła, dzięki czemu na pewno dopasują się do wystroju Naszych wnętrz. Świece Wonderful posiadają drewniany knot, a dzięki naturalnym składnikom, palą się o 50% dłużej niż tradycyjne parafinowe. 

Cóż mogę powiedzieć na temat świecy?

Tak jak pisałam wcześniej, nigdy nie miałam świecy z sojowej i to jeszcze z drewnianym knotem więc byłam ciekawa jak to się będzie palić. Muszę  przyznać, że zaskoczyłam się nią! Na początek zapachem, bo po otwarciu wieczka poczułam woń cynamonu. Od razu moje pierwsze skojarzenie to ciasteczka cynamonowe. Taki ciepły, miły zapach. Pomarańcz niestety nie jest już tak mocno wyczuwalna. Zdecydowanie jest delikatniejsza.  Gdy zapaliłam świecę to się zakochałam! Dzięki drewnianemu knotowi, płomień jest jakby bardziej hmmm... klimatyczny. Bardzo mi się podoba  w jaki sposób się pali! Jeśli chodzi o zapach to na początku bałam się, że będzie on przytłaczający. Na szczęście nic takiego nie ma miejsca. Zapach jest przyjemny, ciepły, idealny do kocyka i herbaty. 

 

Zdecydowanie Wam tą świecę polecam jak i również sklep Świece Wonderful !  Na ich stronie znajdziecie duży wybór zapachowy. Ja planuję jeszcze zakupić "Miód z piernikiem", jestem mega ciekawa tego zapachu!!!! 

A Wy wolicie świece sojowe czy parafinowe? 

Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Miałam styczność z tymi swiecami, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam świecy sojowej, ale podczas targów ekotyki zamówiłam jedną i zobaczymy jak mi się sprawdzi. Cynamon i pomarańcza brzmi cudnie <3 Do tego bardzo lubię drewniane knoty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świece. W moim domu są prawie w każdym ppmieszczeniu. W jesienne i zimowe wieczory zawsze rozświetlają mój dom. Sojowe świece Wonderful zachwyciły
    mnie a propozycje zapochowe o których piszesz są idealne na święta. Chyba poproszę o taki prezent pod choinkę 🎁🌲. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, musi pachnieć genialnie :) Muszę ją przetestować!

    Pozdrawiamy ❤
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie świece w zimie to cos pięknego

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepięknie, ten zapach musi być obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańcza z cynamonem! To połączenie zawsze jest obłędne! W czasie świąt to najlepsza kompozycja zapachowa :) Uwielbiam świecę i chyba zaraz sobie jakąś odpalę, ale niestety nie mam żadnej pomarańczowej :(

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka piękna świeczucha:D zapach bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach musi być śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhh, wieczór w towarzystwie takiego zapachu z pewnością byłby relaksujący :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentuje się ta świeca :D Jestem ciekawa zapachu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger