#98 Makijaż sylwestrowy

 Hejka!

 Niby mam pierwsze zmiany, więc popołudnia wolne, ale jakoś nie potrafię się ogarnąć. Ten grudzień zdecydowanie za szybko mi leci.

W tym poście mam dla Was kilka zdjęć z propozycją makijażu sylwestrowego. Wiem, że w tym roku nie zaszalejemy, ale chociaż przywitajmy go w pięknym make up'ie!


 





Powiem Wam, że na tych zdjęciach bardzo mi się podoba to moje włosy! Uwielbiam jak wyglądają gdy są jeszcze lekko wilgotne! Już dawno zauważyłam, że są mocno podatne na skręt i powoli chcę go bardziej wydobyć. Na razie czytam o produktach i sposobach. Mam cichą nadzieję, że znajdę pod choinką suszarkę z dyfuzorem :) 

Do następnego!


13 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż, piękne włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyk na ustach plus fajne połączenie kolorów na oczach :) No i niewątpliwie Twoje włosy są pięknym dopełnieniem całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi grudzień tez za szybko leci! Z resztą jak cały rok. Super makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż i włosy jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci się ułożyły włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! Wyglądasz olśniewająco! :) Wszystkiego najlepszego na ten nadchodzący Nowy Rok! Niech przyniesie Ci same piękne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh so gorgeous style, Marvelous Makeup!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :)

    PS Potrzebuje pomocy. Chyba u Ciebie widziałam jak naprawić płuczkę w WC ale nie mogę znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocny makijaż na sylwestra to mus 😁 pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger