# 195 Ruda_i_Chwasty

 Heja! 

Jak Wam mija listopad? Bo mi pędzi niczym pendolino! Dopiero co był pierwszy, a już połowa miesiąca!

Kto mnie obserwuje na Instagramie to być może wie, że zmieniłam na nim nazwę! Poprzednia nazwa: "madziiula19" była ze mną od prawie 10 lat!  

Profil na Instagramie założyłam w momencie kiedy dostałam od Pawełka swój pierwszy tablet. Nie planowałam wtedy jakoś rozwijać profilu, raczej uderzałam by tworzyć treści tutaj, na blogu.

Jakieś 5 lat temu zaczęłam rozwijać mój Instagram i powiem Wam, że całkiem fajnie mi to idzie, ale coś mi się nie podobało w nim. Coś co nie było takie moje! NAZWA! Była taka nijaka.... taka nie mówiąca nic o mnie.

Postanowiłam, że ją zmienię na taką co będzie mnie wyróżniać na IG,. Postanowiłam na taką co mnie wyróżnia już na Tik Toku! Postawiłam na nazwę ruda_i_chwasty!


Skąd ta nazwa? Zaczęłam prowadzić kontent roślinny na Tik Toku. Oczywiście tam też miałam nazwę, która nic nie mówiła po za tym, że mam na imię Magda. Długo się nie zastanawiałam nad nazwą.  Pierwszy człon no to wiadomo: ruda po kolorze włosów, zaś drugi człon chciałam, żeby był taki, który mówi o roślinach, ale nie był typu: Ruda i Rośliny. Więc padło na chwasty:D . Tak z przymrużeniem oka.

Skrzydłokwiat Diamond Variegata 

Na Tik Toku to był strzał w dziesiątkę i mam nadzieję, że na instagramie ta zmiana też pomoże mi rozwinąć konto! Jak dla mnie jest ona bardzo chwytliwa! Oczywiście kontent mojego konta nie  zmieni się na typowo roślinny, 

Syngonium White Butterfly

Skąd mam zamiłowanie do roślin? No cóż może Was nie zaskoczę, ale na oglądałam się Tik Toków roślinnych! Stwierdziłam, że wprowadzę do swojego mieszkania kilka roślinek.... Miało być kilka, a jest ponad 70 doniczek! Nie licząc bejbików, które się ukorzeniają.

Alokazja Venti

Powiem Wam, że rośliny z jednej strony mnie uspokajają, a z drugiej strony zastanawiam się po co mi one! I wiecie to nie chodzi o podlewanie czy wieczną ziemię wokół nich....  tylko o wszystkie te przędziorki, wciornastki, wełnowce! Jednego dziadostwa się pozbędziesz to zaś drugie przylezie. Mimo wszystko lubię się nimi zajmować i stały się moją pasją!

Alokazja Hilo Beuty

A Wy jakie macie pasje?

A może też tak jak ja kochacie rośliny?

Dajcie znać w komentarzach! 


Zapraszam Was do obserwacji mojego Instagrama : Ruda_i_chwasty 

10 komentarzy:

  1. Nazwa świetna- bardzo mi się podoba. O matko sporo masz tych roślinek. tez bardzo lubię kwiatki, ale mam ich znacznie mniejsza ilość ( wszystkie o dziwo mają za to imiona :-D )

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to jest z roślinami, kupię tylko jedną wracam z czterema:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna nazwa. Od razu Cie wyszukalam i zaobserwowalam :) To pierwsze zdjecie jest mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne roślinki. Ja nie mam zbytnio do nich ręki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie jakiś czas temu zauważyłam na Instagramie zmianę nazwy, teraz już wiem skąd ta zmiana 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwa super :) Pasuje do Ciebie. Ja też uwielbiam rośliny i cały dom mam w doniczkach. Pełnią u mnie jeszcze jedną rolę- chronią przed smogiem, bo moje miasto należy niestety do bardzo zanieczyszczonych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna i chwytliwa ta nowa nazwa 😀
    Po jej zmianie, dopiero po kilku dniach zorientowałam się że to Ty 😀
    Fajnie też że wyjaśniłas skąd taki nick, bo zastanawiałam się nad tym 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba przyznać, że nazwa wyszła Ci bardzo chwytliwa i oryginalna :)
    Mam nadzieję, że teraz będziesz czuć się w 100% sobą na swoich social mediach, a nowa nazwa doda odrobiny świeżości i kopa do dalszych działań :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że zrobiłaś ten krok i zmieniłaś nazwę :) Zapada w pamięć bez dwóch zdań, ja Instagrama nie mam :)

    Piękne roślinki ale ich właścicielka bez dwóch zdań piękniejsza ❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger