#196 Mglista sesja

 Hejka!

Kto już w świątecznym nastroju? Ja już powoli wchodzę w ten magiczny okres!  Wyciągnęłam ostatnio swoje mikołaje i krasnale i już stoją dumnie na komodzie. Jeszcze muszę im jakiś śnieg pod stopami zrobić i coś dokupić.

Ostatnio wybrałam się na sesję zdjęciową z moją koleżanką! Powiem Wam, że tak mnie wypizgało, że szok! Miałyśmy w planach zrobić trzy stylizacje, ale ledwo zrobiłyśmy jedną!


Stylizację, którą udało mi się obfocić to taki "zwyklak".  Taka wiecie bezpieczna stylówka na co dzień .

Kolczyki - Pepco

Choker - Aliexpress

Koszulka - Dno szafy

Kardigan - Shein

Pasek - Aliexpress

Spodnie - Pepco

Buty - sinsay

Nie będę się tu zbędnie rozpisywać! Zapraszam do oglądania efektów sesji!


Na zdjęcia wybrałyśmy się na jeden z wiaduktów nad obwodnicą Niemodlina. To było najlepsze miejsce, które sobie wymyśliłam jako tło tej stylizacje, ale wyszło jeszcze lepiej  niż się spodziewałam!
Bardzo fajną robotę zrobiła nam mgła!












Jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszly te zdjecia. Nie ma sie co dziwic, ze 3 stylizacje nie wyszly, obys sie nie pochorowala! :) U mnie tez juz pomalu nastroj swiateczny, jakby nie patrzec za miesiac Swieta ♥ Wczoraj juz lecialo Last Christmas hihi :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły naprawdę rewelacyjnie 😍
    Wiadukt pasuje do tej stylówki, a ta mgła daje świetny efekt 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi z nastroju świątecznego jak na razie tylko podjadanie pierników wychodzi;)
    Super stylówka, kardigan i dżinsy mega fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Lubię takie połączenia. W ogóle klimat zdjęć jest mega :) Ja powoli wczuwam się w świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny strój, idealny na tą mglistą pogodę 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrego zimowego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie proste stylówki w punkt - kardigan i buty miodzio <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger