#114 Kwiecień

 Hejka!

Uwierzycie, że już koniec miesiąca? Ja nie! Nawet  nie wiem kiedy on przeleciał, ale na pewno to był najcięższy kwiecień w moim życiu. Jestem nim już zmęczona. Było w nim dużo stresu, jeszcze więcej nerwów i żalów, a ile płaczu to szkoda już nawet słów.  Jednym słowem jakbym mogła określić ten miesiąc to: DEPRESJA!

Wkurza mnie to, że gdy chcę do Was napisać to zaczynam od narzekania, dlatego odezwę się tutaj do Was w maju! Przyszykuję posty, które powinny się już dawno być na blogu, a nie są i nie będę narzekać na samym wstępie! No chyba, że maj będzie również kiepski jak kwiecień, ale oby nie!!!!! Tego mi życzcie!

Będę aktywna na pewno na IG więc jeśli ktoś chce to zapraszam ---- KLIK  jak dacie znać na  DM, że obserwujecie mnie z bloga to oddam obserwacje:)

Ponoć koty redukują stres więc zostawiam Was z Lusią i do zobaczenia w maju:*







18 komentarzy:

  1. Miejmy nadzieję, że maj będzie lepszy:) Piękna kocia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety każdy z nas ma gorsze i lepsze dni, a los potrafi dać dużego kopa. Mam nadzieję, że maj będzie dla Ciebie łaskawszy :) Śliczny kociak. Wiele lat temu miałam bardzo podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kotki to najlepsze lekarstwo na stresa:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, aby maj był znacznie radośniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie Ci się nie dziwię, każdy czasem potrzebuje odpoczynku a życie mocno potrafi dać w kość. Dlatego odpoczywaj, zbieraj siły i wracaj w maju <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby maj był dla ciebie lżejszy. Piękny kociak! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci, aby maj był o wiele lepszy! Wysyłam mnóstwo wsparcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie w tym miesiącu zdecydowani dobijała pogoda :( Mam nadzieję, że maj będzie ciepły i słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje,ze teraz bedzie u Ciebie tylko lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Maj na pewno będzie lepszy :) A kotek cudo! Moje kociaki też zawsze poprawiają mi humor :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale uroczy kociak, dużo dobrego w maju ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę zatem, aby maj był lepszym miesiącem od kwietnia :)
    Urocza kotka :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kociak, oby w maju było lepiej :)
    Pozdrawiam ❤
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger