#115 Majówkowy makijaż

 Witam!

 To był maj
Pachniała Saska Kępa
Szalonym zielonym bzem


Tylko gdzie ten bez? Serio? Długi weekend majowy zawsze kojarzy mi się z zapachem bzu. A w tym roku?? NIC!  Co więcej siedzę u znajomych na grillu i przypominam sobie, że ten krzak obok mnie to bez. Patrzę na niego, "on patrzy na mnie i mówi: ni ch*ja , jest za zimno, żebym kwitnął" .Także Panie i Panowie majóweczka była bez zapachu bzu, bo bez zmarzł xD 

Ostatnio pisałam, że wracam w maju bez narzekań, bez marudzeń i z ogromną ilością pozytywnej energii. No, ale.... jak się coś jedno udaje i widzi się już światełko w tunelu to życie potrafi stwierdzić, że za dobrze będzie! Także z rewelacji majowych będzie to, że szukamy na szybko mieszkania do wynajęcia, a później do kupienia! Nawet nie pytajcie mnie w jakim stanie jest mój żołądek!

 
Mimo wszystko wracam i jakoś postaram się by jednak pojawiały tutaj pozytywne treści, a tak na dobry początek makijaż przywołujący wiosnę! Jak Wam się podoba?
Dajcie znać w komentarzach.


Do następnego!

15 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo ładnie się prezentuje. Na weekend majowy zawsze bez się już pojawiał, a w tym roku tak samo nawet u mnie nie zakwitł :/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby ten Twój makijaż przywołał tą wiosnę na dobre, bo ta pogoda mnie wykończy, wyjdzie słońce a zaraz przychodzi deszcz i silny wiatr :D Powodzenia w poszukiwaniu mieszkania, trzymam kciuki! Ja toczę bój z maturą i mój żołądek też nie jest w najlepszej kondycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak słyszę o kupnie mieszkania to mi się wszystko w brzuchu wywraca :D tak duże inwestycje mnie przerażają. Życzę powodzenia! A makijaż świetny, chociaż ja to bym się chciała nauczyć tak włosy wiązać, bo moje umiejętności kończą się na zwykłym kucyku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że jesteś super fotogeniczna, to jeszcze masz świetne pomysły na zdjęcia. Wszystko wygląda super. Makijaż przepiękny-wyglądasz jak Pani Wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, wiosenny makijaż. Chciałabym mieć takie zdolności :))
    Pozdrawiam
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten Twój makijaż :) w moim guście!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój makijaż wygląda perfekcyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny makijaż i te kwiatki - normalne powiew wiosny

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne kolorki, cudownie wyglądasz!:)
    Wiosna w tym roku dała totalnie d..y, ale cóż, może lato będzie lepsze;)
    Trzymam kciuki żeby się udało z mieszkaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w poszukiwaniu wymarzonego mieszkania! :)
    Śliczny makijaż, totalnie mnie zauroczył.
    Co do Majówki... oj było zimno, deszczowo i pochmurno. Nie mniej jednak odpoczęłam i naładowałam przysłowiowe akumulatory :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny makijaż:) taki delikatny dziewczęcy:) kupno mieszkania to wielki stres...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż w moich ulubionych kolorkach😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosna zawitała :) Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger